Share Button

„Google“ paskelbė atnaujinusi „Ad Preview“ įrankį „AdWords“ vartotojo sąsajoje internetinėje svetainėje. Atnaujinimas numato skirtingą įrankio peržiūrą mobiliajame įrenginyje ir kompiuteryje, o taip pat suteikia geresnį antraštės vaizdavimą bei galimybę pamatyti reklamos pavyzdį. Paspaudus „View more“ nuorodą, galite pamatyti daugiau pavyzdžių, kaip gali atrodyti jūsų „AdWords“ reklama su išplėstu tekstu.
Atnaujintas „Preview“ įrankis leidžia matyti, kada antroji antraštė yra iškerpama, ką ne visuomet buvo galima matyti anksčiau. Naujojoje įrankio versijoje ši problema yra šalinama, o apačioje pateiktoje nuotraukoje galite matyti kaip antroji antraštė yra trumpinama, jeigu prie „AdWords“ vartotojo sąsajos prisijungiate per kompiuterį, o ne mobilųjį įrenginį.

Antraštėse, įprastai, yra naudojamas didelis kiekis ženklų, todėl yra tikimybė, kad jie bus trumpinami. „Google“ rekomenduoja limituoti antraštėse naudojamų simbolių kiekį iki 33, net jei dauguma reklamuotojų norėtų panaudoti visus galimus spaudos ženklus.