


Kinijos ir JAV rinka: kuo skiriasi vartotojų preferencijos?
Šiandieniniame pasaulyje kiekviena įmonė svajoja užkariauti JAV ir Kinijos vartotojų širdis. Šios dvi valstybės gali pasiūlyti didžiulę rinką, galimybes plėsti verslą ir išgarsinti įmonės vardą. Kita vertus, šios dvi šalys drastiškai reprezentuoja skirtingus rinkos...
Ar ir jus „YouTube” influenceriai paskatino nusipirkti?
„YouTube” visiems puikiai pažįstama ne tik kaip pramogų platforma, bet ir kaip marketingo įrankis. „YouTube” per dešimtmetį nuo pat gyvavimo pradžios pasauliui padovanojo galybę influencerių, muzikos žvaigždžių ir kitų pramogų verslo atstovų. Ši platforma tapo...
Norite greitos ir efektyvios reklamos? Tik ne su „Smart Campaigns”
Jei jau kurį laiką dirbate su PPC kampanijomis, turbūt jau esate bent kartą susidūrę su „AdWords Express”, kuris jau šiuo metu integruotas į „Google Ads” ir vadinasi „Smart Campaigns”. Ir turbūt jums jau buvo iškilusi dilema, kurį iš šių tipų naudoti. Abi versijos...
„Daugiakanalė“ prekyba – verslo ateitis?
Tradicinės parduotuvės, kokias mes atsimename nuo pat vaikystės, jau pamažu pradeda nykti. Jeigu anksčiau vienintelis kanalas, kuriuo pardavėjas bendravo su klientu, buvo fizinė parduotuvė, tai šiandien nuolat tobulėjančios technologijos leidžia prekiauti, bendrauti...