BLOGAS

Kas yra SEO paslaugos? SEO pradedančiojo gidas

Kas yra SEO paslaugos? SEO pradedančiojo gidas

Jei jūs kuriate internetinį turinį ir jį monetizuojate iš „Google” paieškos apsilankymų, arba esate būsimasis SEO specialistas, arba tiesiog esate smalsus ir domitės, kaip veikia paieškos sistemų optimiazvimas, šis gidas – kaip tik jums. Jis pateiks jums... Skaityti daugiau
Affiliate marketingas

Affiliate marketingas

Affiliate marketingas Affiliate marketing (liet. partnerystės rinkodara) – rinkodaros sritis, leidžianti reklamuotis internete, sukuriant bendradarbiavimą tarp reklamos patalpintojo ir reklamos užsakovo. Ši rinkodaros sritis yra paremta partneryste, kuomet partnerio... Skaityti daugiau
Supaprastintas skambučių konversijų sekimas

Supaprastintas skambučių konversijų sekimas

„Google“ supaprastino skambučių konversijų sekimo įdiegimą „AdWords“ sistemoje. Dabar užtenka pridėti vieną konversijos sekimo kodą tam, kad būtų renkami lankytojų duomenys. Tačiau vis dar turite pridėti JavaScript kodo dalį, kuri peradresuos jūsų telefono numerį į... Skaityti daugiau
Penki mitai apie SEO raktažodžius

Penki mitai apie SEO raktažodžius

Raktiniai žodžiai SEO veikloje dažnai yra neteisingai suprantami, todėl šiame straipsnyje panaikinsime visus sklandančius mitus. Pirmas mitas: svetainės viduje esantys nuorodų pavadinimai (angl. anchor text) neveikia Neseniai atliktas tyrimas parodė, kad nuorodų... Skaityti daugiau
Google atnaujino AdWords įrankį Ad Preview

Google atnaujino AdWords įrankį Ad Preview

„Google“ paskelbė atnaujinusi „Ad Preview“ įrankį „AdWords“ vartotojo sąsajoje internetinėje svetainėje. Atnaujinimas numato skirtingą įrankio peržiūrą mobiliajame įrenginyje ir kompiuteryje, o taip pat suteikia geresnį antraštės vaizdavimą bei galimybę pamatyti... Skaityti daugiau
AdWords pristato naują Campaign Groups funkciją

AdWords pristato naują Campaign Groups funkciją

Šį antradienį „Google“ oficialiai pranešė pristatanti naują „AdWords“ funkciją Campaign groups, kuri leidžia reklamuotojų kampanijoms nusistatyti tikslus bei stebėti visų raktinių žodžių grupės konversijas. „AdWords“ naudotojai galės nusistatyti keletą tikslų: 1)... Skaityti daugiau
Facebook pristato naują reklamos būdą

Facebook pristato naują reklamos būdą

Praėjusių metų spalio mėnesį „Facebook“ pristatė naują nedidelio verslo viešinimo funkciją, naudojant pakaitinį nuotraukų demonstravimą (angl. Slideshow). Pakaitinių nuotraukų demonstravimas turi du svarbiausius tikslus: greičiau ir pigiau sukurti vaizdo nuotraukų... Skaityti daugiau
Keturi sėkmingo SEO specialisto įpročiai

Keturi sėkmingo SEO specialisto įpročiai

Jeigu norite būti sėkmingas SEO specialistas, jums neužtenka sugebėti tinkamai optimizuoti internetines svetaines paieškos sistemoms, turite išsiugdyti ir tam tikrus įpročius, kurių kiti SEO specialistai neturi. Štai keletas jų: Studijuokite naujienas ir nebijokite... Skaityti daugiau
„AdWords“ reklamos paskyroje – naujovė

„AdWords“ reklamos paskyroje – naujovė

Nuo šiol prisijungę prie „AdWords“ paskyros rasite atnaujinimų. „Google“ išbando naują funkciją, kuri reklamuotojams „Opportunities tab“ (liet. Galimybių skiltyje) parodo procentaliai išreikštą reklamos kampanijos kokybės įvertinimą. Anglijos skaitmeninės rinkodaros... Skaityti daugiau
Google pristato naują Ad Preview įrankio funkciją

Google pristato naują Ad Preview įrankio funkciją

Šio mėnesio pradžioje „Google“ pridėjo patogią funkciją  į „Ad Preview“ ir „Diagnosis“ įrankius, kuri leidžia dalintis reklamos rezultatu su klientais. „Ad Preview“ ir „Diagnosis“ įrankiai padeda užsakovams matyti jų reklamas paieškos rezultatuose pagal tam tikrus... Skaityti daugiau
Keturi būdai gauti kokybiškas atgalines nuorodas

Keturi būdai gauti kokybiškas atgalines nuorodas

Pranešėjas Juntae DeLane savo tinklaraštyje dalinasi penkiais būdais kaip gauti kokybiškas atgalines nuorodas. Kokybiškas turinys pakeitė tradicinių SEO taktikų vietą, o pirmenybė teikiama kokybiško turinio vystymui, kuris keliauja ,,ranka rankon“ su SEO, jei norite... Skaityti daugiau

Sukurta mobiliesiems: trumpi vaizdo įrašo skelbimai skatina nuoseklų pasiekiamumą ir rodymo dažnį, ypač išmaniuosiuose telefonuose

Naujausi tyrimai parodė, kad pusė 18–49 metų amžiaus žmonių pirmiausia vaizdo įrašą peržiūri savo mobiliajame įrenginyje. Net būdami namuose, daugelis žmonių renkasi peržiūrėti išmaniajame telefone – dėl paprastumo bei teikiamų kontrolės ir suasmeninimo galimybių.... Skaityti daugiau

Lengvesnis didelio masto paskyrų tvarkymas

Prieš kelis mėnesius pristatėme skelbimų tinkinimo (ad customizers) parametrus, skelbimo teksto optimizavimo ir susisiekimo su klientais realiuoju laiku įrankį. Tai paskatino išleisti seriją galingo naudotojo įrankių, skirtų supaprastinti kampanijos tvarkymą ir veikti... Skaityti daugiau

Brangiausi Google AdWords raktažodžiai

JAV atliko tyrimus ir paskelbė 15 brangiausių Google AdWords raktažodžių, kurie Google internetinei kompanijai atneša didžiausias pajamas: Brangiausi raktažodžiai: Draudimas (Insurance) Paskolos (Loans) Hipotekos (Mortgage) Advokatas (Attorney) Kreditas (Credit)... Skaityti daugiau

Google AdWords naujienos

Google paskelbė, kad testuoja naujus Google AdWords išplėtimus – nuotraukas.  Tai leidžia Google AdWords reklamuotojams rodyti atitinkamus vaizdus su tekstiniais skelbimais. Google tikrai tęs eksperimentus, kaip pateikti tokias reklamines žinutes vizualiai tvarkingai,... Skaityti daugiau

Google reklama veržiasi į televiziją

Interneto bendrovė „Google“ bendradarbiaus su žiniasklaidos tyrimų bendrove „Nielsen“. Kontrakte numatyti įvairūs televizijos auditorijos tyrimai, laidų žiūrimumo analizės. Rinkos ekspertų teigimu, šiuo žingsniu „Google“ siekia išplėsti televizijoje publikuojamos... Skaityti daugiau

Apie konversijų optimizavimo priemonę

Konversijų optimizavimo priemonės tikslas – padėti sulaukti visų galimų konversijų, atsižvelgiant į turimą biudžetą. Užuot akcentavusi paspaudimus (MUP) arba parodymus (MUT), konversijų optimizavimo priemonė susitelkia į konversijų didinimą. Galite nustatyti maksimalų... Skaityti daugiau

Sveikiname Google konkurso nugalėtojus!

Sertifikavimo mėnuo su „Digital Academy“ jau baigėsi ir norime padėkoti visiems dalyviams, kurie dalyvavo „Google AdWords“ ir „Google Analytics“ mokymuose ir išdrįso laikyti egzaminus. Pagrindinius prizus – LG Nexus 5 išmaniuosius laimėjo dalyviai: –... Skaityti daugiau

Prenumeruokite naujienlaiškį

TEMOS

Sekite mus