Kokie nuorodų kūrimo metodai vis dar aktualūs šiandien?

Kokie nuorodų kūrimo metodai vis dar aktualūs šiandien?

Šiais laikais svetainės reitingavimas nenaudojant nuorodų – nemenkas iššūkis. Nuorodos „Google” yra pagrindinis reitingavimo faktorius. Jų svarba visoje paieškos sistemos dinamikoje įrodoma tuo, jog atgalinės nuorodos yra „Google” reputacijos valdymo įrankis,...
Kaip panaudoti „Google Ads“ duomenis SEO tobulinimui?

Kaip panaudoti „Google Ads“ duomenis SEO tobulinimui?

Skaitmeninės rinkodaros pasaulyje SEO ir SEM paprastai valdomi atskirai – dažniausiai su jais dirba du skirtingi specialistai. Nors turėtų būti dirbama kartu, daugeliu atvejų abi komandos gyvena savo vakuumuose ir retai dalijasi duomenimis. Tačiau „Google Ads”...
5 SEO tendencijos 2019 metais: į ką verta atkreipti dėmesį?

5 SEO tendencijos 2019 metais: į ką verta atkreipti dėmesį?

„Google” daug investuoja, kad būtų geriausi rinkoje. SEO siekia prisitaikyti prie naujai atsirandančių pokyčių – taip gimsta SEO tendencijos. Pažvelkime, kokios tendencijos vyraus šiais 2019 metais. Paskutiniu metu „Google” dėjo didžiules pastangas sklandžiam...
Kas yra SEO paslaugos? SEO pradedančiojo gidas

Kas yra SEO paslaugos? SEO pradedančiojo gidas

Jei jūs kuriate internetinį turinį ir jį monetizuojate iš „Google” paieškos apsilankymų, arba esate būsimasis SEO specialistas, arba tiesiog esate smalsus ir domitės, kaip veikia paieškos sistemų optimiazvimas, šis gidas – kaip tik jums. Jis pateiks jums...