Attribution Analysis (Priskyrimo analizė)


Attribution Analysis (Priskyrimo analizė) yra daugiau nei tik geras modelis. Mūsų siūloma priskyrimo analizė – tai dalijimasis žiniomis, įžvalgų įvairovė ir priskyrimo modeliavimas, suteikiantis galimybę kuo geriau išnaudoti rinkodaros veiksmus.

Pirmoji sąveika – kodėl priskyrimas?

Ar kada susimąstėte, kurie kanalai pritraukia žmonių dėmesį ir didina prekės ženklo žinomumą? Ar šie kanalai skiriasi nuo geriausius rezultatus demonstruojančių paskutinio paspaudimo kanalų (Last click)? Laimei, esame atkaklūs ir savo darbui pasišventę duomenų analitikai. Padėsime atsakyti ne tik į šiuos, bet ir į daugelį kitų klausimų, pasitelkdami įvairiausias tarpkanalinių ir vidinių kanalų priskyrimo duomenų tyrimo priemones.

Apžvelgę pirmąją sąveiką, pateikiame dažniausiai mums užduodamų klausimų pavyzdžius:

  • Kokie rinkodaros kanalai yra nepakankamai vertinami, naudojant paskutiniojo paspaudimo modelį (Last click)?
  • Kada šie kanalai tampa iš tiesų svarbūs vartotojui atliekant konversiją?
  • Ar kanaluose yra skirtingų taikymo tipų, matomų skirtingais šio sprendimo priėmimo proceso etapais?
  • Kaip galėčiau panaudoti apie kliento vykdomą paiešką surinktą informaciją savo rinkodaros strategijos optimizavimui ir kuo veiksmingesniam biudžeto paskirstymui?

Mūsų kiekvieno priskyrimo projekto prioritetas yra suprasti Jūsų verslą, kad galėtumėme atsakyti į Jums aktualius klausimus ir pasidalyti su Jumis mūsų priskyrimo modelių žiniomis.  Taip pat esame pastebėję, kad tai – puikus būdas aptikti ir pašalinti visas žymėjimo ar stebėjimo problemas.
Priskyrimo analizė

Svarbiausias bet kokio priskyrimo projekto tikslas yra pirkimas iš Jūsų. Turime būti tikri, kad bet kokie mūsų analizės rezultatai galiausiai Jums bus naudingi. Gali būti, kad rekomenduosime kūrybinį pranešimų derinimą įvairiuose kanaluose, dažnio nustatymo pakeitimus ar skirti dar daugiau laiko didesniam įsigilinimui į konkretų kanalą. Pasitikėkite bei konsultuokitės su mumis ir mes padėsime Jums suprasti, kaip veikia Jūsų rinkodaros kanalai.

Pagalbinė sąveika – ką mes veikiame

Mūsų speciali bendroji bendradarbiavimu pagrįsta analizė – tai visapusiško dalijimosi žiniomis programa, suteiksianti Jums galimybę ateityje patiems atlikti priskyrimo analizę (Attribution Analysis). Siekdami Jums pateikti daugybę duomenų ir pagrįstų įžvalgų, taip pat siūlome priskyrimo modeliavimo apžvalgas.

Pradėdami aukščiausiame lygmenyje, pateikiame Jums įžvalgas, kaip iš tiesų turėtų būti pranešama apie kiekvieną kanalą. Atsižvelgdami į Jūsų interesus, galime gilintis į skirtingų kanalų tarpusavio sąveiką arba stebėti, kaip keičiasi pajamos vadovaujantis mūsų analize.

Nebūtina apsiriboti vien tik Jūsų interneto rinkodaros kanalais. „Google“ TV attribution – pagrindinė „Attribution 360“ savybė, leidžianti įvertinti Jūsų suskirstytų pagal kanalus TV reklamų sėkmę ir atpažinimo laiką bei susieti tai su internetine reklama. Taip geriau suvoksite televizijos poveikį paieškoms ir srautui į Jūsų svetainę bei gausite pagrįstas įžvalgas.

Iš šio atspirties taško gilinamės toliau, atsižvelgdami į skirtingus laiko tarpus (puikus pretekstas sudaryti nuostabias diagramas, kurias pamatyti galite žemiau) ir rinkodaros sąveikos taškus. Siekiame suprasti, ar didelės arba mažos vertės konversijos vyksta skirtingais būdais bei ieškoti tam tikro kanalo ar kampanijos pozicijos dėsningumų konversijos procese.

Kol kas, tinkinti priskyrimo modeliai yra mūsų atsakymas į šią mįslę. Sprendimus priimame vadovaudamiesi turimais duomenimis ir sukuriame Jūsų poreikiams visiškai pritaikytą priskyrimo modelį, kuris inicijuoja pokyčių valdymo procesą Jūsų ataskaitose.

Paskutinė sąveika – gauti rezultatai

gauti rezultatai

Mūsų nuomone, turint tokią informaciją, nuveikti galima itin daug, todėl visos svetainės, turinčios daugiau nei vieną mokamą kanalą, turėtų atkreipti dėmesį į jų priskyrimo modeliavimo ataskaitas.  Pagrindinius rezultatus galima lengvai suskirstyti į šiuos:

  • Kanalo pasiskirstymo ir biudžeto pokyčiai;
  • Vidinio kanalo nukreipimo patobulinimai (išlaidų, rinkodaros pranešimų ir t. t.);
  • Naujų kanalų įvedimas arba nepakankamai veikiančių kanalų pašalinimas;
  • Ilgalaikio nuolatinio priskyrimo modelio sukūrimas, kuris bus naudojamas vertinant visas būsimas rinkodaros pastangas.

Taip pat būtina paminėti, kad geriausiai Jūsų poreikius atitinkantį modelį pateikiame, apžvelgę visas mūsų sukauptas žinias ir duomenis.  Pavyzdžiui, naudojame laiko tarpo analizę, kad suprastume Jūsų optimalaus grįžtamojo ryšio intervalą (ROI), svarstome, ar neturėtumėte skirti mažiau dėmesio tiesioginiams vizitams, bei stengiamės nustatyti, ar yra ryšys tarp ilgesnių vizitų ir aukštesnio konversijų rodiklio.

Priskyrimo konsultacijos

Puikiai išmanome visas egzistuojančias galimybes, padedančias pritaikyti Jums tinkamiausią priskyrimo analizę (Attribution Analysis), ir savo veikloje pasitelkiame tiek tokios paprastos programos kaip „Excel“ žinias, tiek standartines „Google Analytics“ ataskaitas, tiek ir mokamus sprendimus, pvz., „DoubleClick“ kampanijos tvarkyklę, „Analytics 360“ ir „Attribution 360“.  Argumentų „už“ ir „prieš“ turime tiek daug, kad visų net neišvardintumėme (o ir sutalpinę dvi Veno diagramas viename puslapyje tikriausiai jau perlenktume lazdą!), tad geriau susisiekite su mumis, jei šia tema norėtumėte sužinoti daugiau. Mielai Jums viską paaiškinsime, o jei atvyksite pas mus – būtinai pavaišinsime kava ir sausainėliais.

AdWords administravimas

Didžiuojamės galėdami pagerinti praktiškai bet kurią reklaminę kampaniją ir suteikti išskirtinai gerą ROI – revenue of investements (liet. investicijų grąža).

Daugiau

AdWords mobiliems

Tokios informacijos nereiktų praleisti pro ausis ir naudojantis palankia galimybe, sukurti tinkamą mobiliųjų įrenginių strategiją bei užtikrinti nuolat augančią potencialių klientų auditoriją.

Daugiau

Remarketingas

Remarketingas gali sugrąžinti iki 50% prarastų lankytojų, o dalis iš jų gali tapti Jūsų teikiamų paslaugų vartotojais.

Daugiau

Google Shopping

Tokios kampanijos yra transliuojamos ne tik „Google” apsipirkimo skiltyje, bet ir pagrindiniame paieškos sistemų rezultatų puslapyje, dažniausiai virš įprastų tekstinių reklamų.

Daugiau

Srauto optimizavimas

Ši strategija labiausia tinka smulkiam verslui, galinčiam su nedidelėmis administravimo pastangomis kontroliuoti naujienų srauto formatą ir kūrimą.

Daugiau

Susisiekite su mumis

Mūsų požiūris į puikius projektus prasideda laiko patikrintu procesu, kuris sukuria netikėčiausią rezultatą.

Kontaktai