Pranešame, kad Lietuvoje pradeda veikti „YouTube“ Partnerių programa, kuri suteikia naujų galimybių turinio kūrėjams.
„Šiais laikais, kai muzikos albumų kompaktiniuose diskuose ar kitose laikmenose perkamumas mažėja, o viskas nepaprastai sparčiai keliasi į skaitmeninį pasaulį, „YouTube“ Partnerių programa yra puiki galimybė ne tik būti arti klausytojų, bet ir gauti pajamų už savo kūrybą.
Manau, kad Lietuvos atlikėjai ir kiti turinio kūrėjai aktyviai naudosis šia galimybe. Juolab, kad ji leidžia ne tik uždirbti, bet ir geriau pažinti savo klausytojus“, – sako muzikos vadybos agentūros „BonOnBon“ partneris Mykolas Markauskas.
Jis atstovauja tokiems atlikėjams kaip reperiai „Lilas ir Innomine“, Markas Palubenka ar Edgaras Lubys – šie atlikėjai „YouTube“ surenka šimtus tūkstančių ar net milijonus peržiūrų.
„YouTube“ Partnerių programos nauda
Buvimas „YouTube“ Partnerių programos nariais vaizdo įrašų kūrėjams leidžia uždirbti pinigų iš susijusių reklamų, tačiau jų nesusaisto griežtomis sutartimis – neribojama, kur partneriai gali įkelti ir platinti savo turinį, leisdama uždirbti iš savo vaizdo įrašų.
Be to, visi Partnerių programos kūrėjai auditoriją gali burti pasinaudodami tokiais pagalbiniais įrankiais kaip „Creator Helpbook“ ar „Creator Academy“. Taip pat partneriai gauna prieigą prie „Creator Hub“ platformos, kuri siūlo įrankius geresnio turinio kūrimui, leidžia efektyviau didinti gerbėjų būrį ir savo kūrybingumą paversti pajamų šaltiniu.
Taip pat visi kūrėjai gali stebėti, kaip veikia jų kanalai, ir juos valdyti – „YouTube Analytics“ teikia daugybę pranešimų, padedančių sekti peržiūrų statistiką ir uždarbius bei įgyti įžvalgų, kurios gali padėti tobulėti.
Norėdami sekti naujienas apie „YouTube“ partnerių programą Baltijos šalyse, užsiregistruokite šiame puslapyje.
„Šiuo metu 30-yje šalių yra daugiau kaip milijonas kanalų, kurie savo kūrėjams per Partnerių programą duoda finansinės grąžos. Mes norime ir turime būti ten, kur yra potencialūs jų vartotojai. „YouTube“ kas mėnesį aplanko milijardas unikalių vartotojų, o kas minutę įkeliama 100 valandų trukmės vaizdo įrašų, kuriuos žmonės žiūri, komentuoja ir kuriais dalijasi su kitais.
Esame labai laimingi, kad kūrėjai iš Lietuvos taip pat pagaliau gali prisijungti prie šios bendruomenės. Dėsime visas pastangas, kad padėtume jiems uždirbti iš savo turinio, gerinti įgūdžius ir auginti kūrybingumą, padėsime jiems susijungti ir bendradarbiauti su mūsų partneriais visame pasaulyje“, – sako kompanijos „Google“ rinkodaros vadovas Baltijos šalyse Regimantas Urbanas.
Apie „YouTube“
„YouTube“ yra populiariausia pasaulio vaizdo įrašų platforma, leidžianti milijonams žmonių atrasti, žiūrėti ir dalintis originaliais vaizdo įrašais. „YouTube“ tampa forumu, kuriame žmonės bendrauja, informuoja, įkvepia vieni kitus visame pasaulyje, ir veikia kaip platinimo platforma originalaus turinio kūrėjams bei mažiems ir dideliems reklamdaviams. Antrinė „Google“ kompanijos bendrovė „YouTube“ įsikūrusi San Bruno mieste Kalifornijoje.