SEO
Šiais laikais svetainės reitingavimas nenaudojant nuorodų – nemenkas iššūkis. Nuorodos „Google” yra pagrindinis reitingavimo faktorius. Jų svarba visoje paieškos sistemos dinamikoje įrodoma tuo, jog atgalinės nuorodos yra „Google” reputacijos valdymo įrankis,...
SEO
Skaitmeninės rinkodaros pasaulyje SEO ir SEM paprastai valdomi atskirai – dažniausiai su jais dirba du skirtingi specialistai. Nors turėtų būti dirbama kartu, daugeliu atvejų abi komandos gyvena savo vakuumuose ir retai dalijasi duomenimis. Tačiau „Google Ads”...
SEO
„Google” daug investuoja, kad būtų geriausi rinkoje. SEO siekia prisitaikyti prie naujai atsirandančių pokyčių – taip gimsta SEO tendencijos. Pažvelkime, kokios tendencijos vyraus šiais 2019 metais. Paskutiniu metu „Google” dėjo didžiules pastangas sklandžiam...
SEO
Jei jūs kuriate internetinį turinį ir jį monetizuojate iš „Google” paieškos apsilankymų, arba esate būsimasis SEO specialistas, arba tiesiog esate smalsus ir domitės, kaip veikia paieškos sistemų optimiazvimas, šis gidas – kaip tik jums. Jis pateiks jums...
Google naujienos, SEO
Neseniai buvo paskelbtas įdomus tyrimas, parodantis, kiek kitų raktažodžių kiekvienas puslapis gali retinguoti „Google“ paieškoje. Įprastai, SEO yra linkę optimizuoti kiekvieną atskirą puslapį raktažodžio fraze. Tačiau tyrimas atskleidė, jog vidutiniškai aukščiausioje...
Google naujienos, SEO
Svarstote apie SEO paslaugas teikiančios įmonės ar specialisto pasamdymą? Jei jūsų atsakymas teigiamas, rekomenduojame pažiūrėti ,,Google“ dirbančios Maile Ohye vaizdo įrašą. Jame M. Ohye išdėsto pagrindinę informaciją, kaip pasiruošti pokalbiui su ties SEO dirbančia...