


Kokią įtaką „blockchain” turės skaitmeninei rinkodarai?
„Blockchain” technologiją galima pavadinti reikšmingiausia informacinių technologijų inovacija nuo interneto atsiradimo laikų. „Blockchain“ keičia ne tik finansų sektorių, bet ir skaitmeninės reklamos sritį, todėl rinkodaros specialistams vertėtų susipažinti su...
Norite, kad suprastų jūsų SEO strategiją? Pasitelkite linksmas analogijas
Kuriant SEO labai svarbu teisingai mokėti pateikti savo SEO strategiją ir pastangas, kitu atveju jūsų klientas arba vadovas gali suprasti viską klaidingai. Mokėti paprastai paaiškinti kompleksinius dalykus nėra lengva, bet, laimei, yra analogijų, kurios leidžia...
Kas yra tapatybės nustatymas ir kokia jo reikšmė rinkodarai?
Tapatybės nustatymas (angl. ID resolution) – tai suasmenintos rinkodaros pagrindas. Remiantis tam tikrais įrankiais, galima atlikti modifikuotą auditorijos analizę. Susiejant vartotojo elgesį su jo unikalia tapatybe, rinkodarai suteikiama neįkainojama...
„Google Ads” pristato 3 naujas aukciono strategijas
„Google“ įdiegė tris naujas kainų siūlymo strategijas, kurios siūlo daugiau lankstumo nei „Smart Bidding“. Šiuo metu tam tikra automatinio kainų siūlymo forma (įskaitant „Smart Bidding“) naudojasi daugiau nei 70%...