Kasdieniai pardavimų, operacijų, darbo užmokesčio, sąskaitų faktūrų išrašymo, aptarnavimo ir kitų darbų vykdymas užima daug laiko ir energijos. Dėl to nukenčia smulkiųjų verslininkų marketingo kokybė. Mažų įmonių marketingas dažniausiai paremtas tik elementariu,...
„Blockchain” technologiją galima pavadinti reikšmingiausia informacinių technologijų inovacija nuo interneto atsiradimo laikų. „Blockchain“ keičia ne tik finansų sektorių, bet ir skaitmeninės reklamos sritį, todėl rinkodaros specialistams vertėtų susipažinti su...
Kuriant SEO labai svarbu teisingai mokėti pateikti savo SEO strategiją ir pastangas, kitu atveju jūsų klientas arba vadovas gali suprasti viską klaidingai. Mokėti paprastai paaiškinti kompleksinius dalykus nėra lengva, bet, laimei, yra analogijų, kurios leidžia...
Tapatybės nustatymas (angl. ID resolution) – tai suasmenintos rinkodaros pagrindas. Remiantis tam tikrais įrankiais, galima atlikti modifikuotą auditorijos analizę. Susiejant vartotojo elgesį su jo unikalia tapatybe, rinkodarai suteikiama neįkainojama...
„Google“ įdiegė tris naujas kainų siūlymo strategijas, kurios siūlo daugiau lankstumo nei „Smart Bidding“. Šiuo metu tam tikra automatinio kainų siūlymo forma (įskaitant „Smart Bidding“) naudojasi daugiau nei 70%...
Viešoji socialinė pozicija – tai atviras vertybių deklaravimas tam tikrais visuomenei jautriais klausimais. Šiandien galima pasidžiaugti, kad kai kurios globalios kompanijos ne tik reaguoja į dirgiklius, bet ir imasi konkrečių veiksmų. Štai, pavyzdžiui, „Google”...