Google atnaujino AdWords įrankį Ad Preview

Google atnaujino AdWords įrankį Ad Preview

„Google“ paskelbė atnaujinusi „Ad Preview“ įrankį „AdWords“ vartotojo sąsajoje internetinėje svetainėje. Atnaujinimas numato skirtingą įrankio peržiūrą mobiliajame įrenginyje ir kompiuteryje, o taip pat suteikia geresnį antraštės vaizdavimą bei galimybę pamatyti...
AdWords pristato naują Campaign Groups funkciją

AdWords pristato naują Campaign Groups funkciją

Šį antradienį „Google“ oficialiai pranešė pristatanti naują „AdWords“ funkciją Campaign groups, kuri leidžia reklamuotojų kampanijoms nusistatyti tikslus bei stebėti visų raktinių žodžių grupės konversijas. „AdWords“ naudotojai galės nusistatyti keletą tikslų: 1)...
„AdWords“ reklamos paskyroje – naujovė

„AdWords“ reklamos paskyroje – naujovė

Nuo šiol prisijungę prie „AdWords“ paskyros rasite atnaujinimų. „Google“ išbando naują funkciją, kuri reklamuotojams „Opportunities tab“ (liet. Galimybių skiltyje) parodo procentaliai išreikštą reklamos kampanijos kokybės įvertinimą. Anglijos skaitmeninės rinkodaros...
Google pristato naują Ad Preview įrankio funkciją

Google pristato naują Ad Preview įrankio funkciją

Šio mėnesio pradžioje „Google“ pridėjo patogią funkciją  į „Ad Preview“ ir „Diagnosis“ įrankius, kuri leidžia dalintis reklamos rezultatu su klientais. „Ad Preview“ ir „Diagnosis“ įrankiai padeda užsakovams matyti jų reklamas paieškos rezultatuose pagal tam tikrus...
Keičiamas Google Keyword  Planner duomenų pateikimas

Keičiamas Google Keyword Planner duomenų pateikimas

Praėjusią savaitę skaitmeninės rinkodaros specialistai prastebėjo, kad „Keyword Planner“ duomenys buvo parodyti ne tiksliai, o intervalu „nuo – iki“. Rezultatai buvo rikiuojami taip: „0-100“, „100k-1M“ ir pan. Buvo manančių, jog tai tėra techninė problema arba...