Share Button

Naudodami pakartotinės rinkodaros funkciją galite pasiekti anksčiau svetainėje apsilankiusius žmones ir rodyti atitinkamus skelbimus visame žiniatinklyje arba jiems ieškant sistemoje „Google“. Pavyzdžiui, kai žmonės išeina iš jūsų svetainės nieko neįsigiję, pakartotinė rinkodara leidžia jums vėl susisiekti su šiais potencialiais klientais. Galite net parodyti jiems pritaikytą pranešimą arba pateikti siūlymą, kuris paskatins grįžti į jūsų svetainę ir atlikti pirkimą.

Naudokite pakartotinę rinkodarą, jei norite tinkamiems žmonėms tinkamu metu pateikti tinkamą pranešimą. Štai kaip tai padaryti: pridėkite kodo dalį (pakartotinės rinkodaros žymą) visuose svetainės puslapiuose. Tada svetainėje apsilankę pirkėjai bus pridėti pakartotinės rinkodaros sąrašuose. Vėliau šiuos potencialius pirkėjus galėsite pasiekti jiems ieškant „Google“ ar naršant kitose svetainėse.

Pakartotinę rinkodarą galite naudoti įvairiais būdais – atsižvelgdami į svetainės tipą, verslo tikslus ir kampanijos tipą.

  • Vaizdinės reklamos tinklo pakartotinė rinkodara: skelbimai rodomi svetainės lankytojams naršant žiniatinklį.
  • Paieškos skelbimų pakartotinės rinkodaros sąrašai: skelbimai rodomi svetainės lankytojams, kai jie ieško reikiamų dalykų „Google“. Išplėskite pasiekiamumą pridėję papildomų raktinių žodžių, nustatykite kainos pasiūlymų koregavimus svetainėje apsilankiusiems žmonėms ir pritaikykite jiems skelbimus.
  • Dinaminė pakartotinė rinkodara (tik reklamuotojams, turintiems „Google Merchant Center“ paskyrą): rodykite dinamiškai sukurtus skelbimus (kuriamus naudojant jūsų „Google Merchant Center“ paskyrą) svetainės lankytojams. Šie skelbimai kuriami, atsižvelgiant į puslapius, kuriuose lankėsi klientai, arba jų veiksmus svetainėje, ir rodomi svetainės lankytojams jiems peržiūrint kitas žiniatinklio svetaines. Dinaminiai skelbimai apima susijusią informaciją, pvz., produkto vaizdą, pavadinimą ir kainą.
  • Pakartotinė rinkodara programoms mobiliesiems: pasiekite klientus, kurie anksčiau lankėsi tam tikrose programos mobiliesiems srityse, ir rodykite skelbimus jiems naudojant kitas programas.

Pavyzdys

Tarkime, kad parduodate išeiginius batus. Naudodami pakartotinę rinkodarą vaizdinės reklamos tinklo svetainėse skelbimus apie vyriškus išeiginius batus galite rodyti žmonėms, kurie apsilankė jūsų svetainės vyriškų išeiginių batų skiltyje. Tiems lankytojams taip pat galite rodyti skelbimus apie vyriškus išeiginius batus, kai jie sistemoje „Google“ ieško vyriškų išeiginių batų.

Naudodami dinaminę pakartotinę rinkodarą galite pateikiami dinamiškai sukurtus skelbimus, kuriuose rodomi atitinkami produktai žmonėms, apsilankiusiems jūsų svetainės vyriškų batų skiltyje, kai jie lankosi kitose žiniatinklio svetainėse. Jei norite naudoti šias pakartotinės rinkodaros parinktis, galite įdėti žymą visoje svetainėje, tada sukurti pakartotinės rinkodaros sąrašą „AdWords“, skirtą savo svetainės puslapiams apie vyriškus batus.

Kas turėtų naudoti pakartotinę rinkodarą

Nesvarbu, ar siekiate padidinti pardavimo apimtį svetainėje, padidinti registracijų skaičių, ar paskatinti prekės ženklo žinomumą, pakartotinė rinkodara gali būti kiekvienos kampanijos strateginis komponentas. Taip visų tipų reklamuotojai gali padidinti investicijų grąžą (IG).

  • Jei norite naudoti pakartotinę rinkodarą vaizdinės reklamos tinkle, kurdami kampaniją, kaip kampanijos tipą galite pasirinkti „Tik vaizdinės reklamos tinklas – pakartotinė rinkodara“. Naudojant šio kampanijos tipo numatytuosius nustatymus galima pasiekti didesnio našumo taikant pakankamai plačiai, tačiau sutelkiant dėmesį į atitinkamą auditoriją.
  • Jei norite naudoti pakartotinės rinkodaros sąrašus paieškos skelbimams, turėtumėte pasirinkti kampanijos tipą „Tik Paieškos tinklas – visos funkcijos“.
  • Jei pakartotinę rinkodarą norite naudoti programose, kurdami kampaniją pasirinkite kampanijos tipą „Tik Vaizdinės reklamos tinklas – programos mobiliesiems“. Taip skelbimus galėsite rodyti programose mobiliesiems.

Pastaba

Jei naudojate kampaniją „Tik Paieškos tinklas – standartinis“, „Paieškos tinklas su Vaizdinės reklamos tinklu“ arba „Paieškos ir Vaizdinės reklamos tinklai – standartinis“, kampanijoje negalėsite pridėti pakartotinės rinkodaros sąrašų.

Patarimas

Jei esate paieškos reklamuotojas, galite naudoti pakartotinę rinkodarą integruotai kampanijos strategijai kurti. Kai nukreipiate srautą į svetainę naudodami paieškos skelbimus, galite taikyti pakartotinę rinkodarą svetainėje apsilankiusiems klientams pasiekti, rodydami skelbimus ir specialius pasiūlymus svetainėse visame „Google“ vaizdinės reklamos tinkle. O pakartotinės rinkodaros skelbimai „Google“ vaizdinės reklamos tinkle gali sugeneruoti daugiau jūsų prekės ženklo ir produktų paieškų ir taip padidinti srautą, kurio sulaukiate iš paieškų „Google“.

Pakartotinę rinkodarą galite naudoti siekdami pagerinti esamų kampanijų IG. Pavyzdžiui, jei kampanijoje yra raktinių žodžių, pagal kuriuos sulaukiama srauto svetainėje, galite naudoti pakartotinę rinkodarą siekdami sulaukti daugiau konversijų. Netgi galite eksperimentuoti su raktiniais žodžiais, kurie anksčiau nelėmė konversijų, bet derinami su pakartotine rinkodara jie galėtų padidinti IG.

Pakartotinės rinkodaros sąrašus taip pat galima naudoti norint koreguoti kainos pasiūlymus paieškoje ir pritaikyti skelbimus jūsų sąrašuose išvardytiems žmonėms. Jūsų svetainėje jau lankęsi žmonės gali būti labiau linkę pirkti. Galite nustatyti kainos pasiūlymų koregavimus tokiems klientams, kad įgytumėte geresnę poziciją ir sulauktumėte daugiau paspaudimų ir konversijų. Jei sukūrėte pakartotinės rinkodaros sąrašus, atsižvelgdami į svetainės, kurioje žmonės lankėsi, skiltį, pritaikytais skelbimais galite paryškinti produktus, paslaugas arba pasiūlymus, susijusius su šia skiltimi.

Kodėl verta taikyti pakartotinę rinkodarą naudojant „Google“

„AdWords“ pakartotinė rinkodara suteikia tinkinimo galimybę ir lankstumo, galinčio padėt jums efektyviai vykdyti kampanijas. Toliau pateikti keli pranašumai.

  • Pasiekiate klientus, kai jie labiausiai linkę pirkti: turite galimybę pasiekti klientus jiems apsilankius jūsų svetainėje, ieškant produkto, lankantis kitose svetainėse arba visais šiais atvejais. „AdWords“ pakartotinė rinkodara pateikia pačius patogiausius ir laiku pateiktus sąlyčio taškus, paskatinančius klientus apsilankyti jūsų svetainėje, kai yra labiausiai susidomėję.
  • Tinkintos auditorijos: kūrybiškai tinkinkite pakartotinės rinkodaros sąrašus. Pavyzdžiui, galite rasti „pirkinių krepšelius palikusius naudotojus“, pasiekdami visus žmones, kurie sukūrė pirkinių krepšelį, bet nebaigė operacijos. Sužinokite daugiau apie pakartotinės rinkodaros kampanijos strategijas.
  • Pasiekiamumas ir intensyvumas: galite pasiekti daug naudotojų kelis kartus per dieną, savaitę ar mėnesį. Dėl didelio skaičiaus prie „Google“ vaizdinės reklamos tinklo prijungiamų svetainių galite susisiekti su dauguma į sąrašus įtrauktų naudotojų, kai jie naršo šias svetaines.
  • Efektyvi kainodara: dalyvaujant „Google“ aukcione galite pasiekti efektyvios kainodaros, pagal kurią gaunama tinkama IG. Naudokite konversijų optimizavimo priemonę ir leiskite automatizuoti kainos pasiūlymus, kad pasiektumėte tikslinį MUĮ. Naudodami MUT ir MUP siūlymą galite lengvai padidinti arba sumažinti kainos pasiūlymą, kad pasiektumėte kampanijos tikslus.
  • Paprastas skelbimo kūrimas: kurkite kelis skelbimų pranešimus per teksto skelbimus arba naudokite skelbimų galeriją nemokamiems vaizdo arba vaizdo įrašų skelbimams kurti.
  • Matykite, kur rodomi skelbimai: galite matyti, kuriose svetainėse rodomi skelbimai. Galite padidinti arba sumažinti kainos pasiūlymus, atsižvelgdami į svetainės našumą, arba rodyti skelbimus tik tose svetainėse, kuriose jų našumas didžiausias.