Share Button

Raktiniai žodžiai SEO veikloje dažnai yra neteisingai suprantami, todėl šiame straipsnyje panaikinsime visus sklandančius mitus.
Pirmas mitas: svetainės viduje esantys nuorodų pavadinimai (angl. anchor text) neveikia
Neseniai atliktas tyrimas parodė, kad nuorodų pavadinimai vis dar padeda užimti geresnes pozicijas paieškos sistemose net be agresyvesnių atgalinių nuorodų strategijos.
Konkrečiu atveju skaičiuojamas 24% paspaudimų rodiklio (angl. click through rate) padidėjimas, indikuojantis apie tai, kad šiandieniniame SEO nuorodų pavadinimų optimizaciją verta prisiminti.
Nepamirškite, kad nuorodų pavadinimai „Google“ gali atrodyti kaip „spamas“, todėl nepersistenkite su jais.
Patarimas: Pagalvokite apie raktažodžius per jūsų vidinio puslapio turinį. „Anchor“ tekstai vis dar veikia, todėl nebijokite jų panaudoti.
Antras mitas: raktažodžių nagrinėjimas yra laiko švaistymas
Raktažodžių nagrinėjimas niekuomet nėra laiko švaistymas, kai bandote išsiaiškinti, ko žmonės ieško, nes tokiu būdu adresatą galite nukreipti į jums palankų objektą, šiuo atveju, jūsų vykdomą veiklą ar teikiamą paslaugą. Kiekvieną sekundę yra įvykdoma 40 tūkstančių paieškų visame pasaulyje, todėl yra tiesiog būtina stengtis priartėti prie potencialių klientų. Tačiau kokius terminus žmonės vartoja ir kaip būti tikriems, kad raktinis žodis netaps žargonu? Būkite tikri, kad vengiate dažniausiai pasitaikančių raktažodžių paieškos klaidų ir negaištate savo laiko.
Patarimas: Raktažodžių nagrinėjimas yra jūsų strategijos pagrindas. Studijuokite, kaip žmonės vykdo paiešką tam, kad padidintumėte galimybes pasiekti šią auditoriją.
Trečias mitas: taikymasis tik į dažniausiai ieškomus ir pasitaikančius raktažodžius
Neturėkite tikslo susitelkti į bendrinius ar specifinius raktažodžius, o galvokite, kaip žmonės naudoja paiešką, norėdami įsigyti prekes ar paslaugas. Pagalvokite, kokie klausimai atveda klientą į jūsų tinklalapį ir skirkite dėmesį raktažodžiams, didinančius konversiją. Naudokite savo turinį, optimizuokite kategoriją tam, kad padidintumėte tikimybę būti matomi potencialių klientų.
Patarimas: reitingavimas pagal didesnį skaičių mažesnio populiarumo raktažodžius gali turėti didesnę naudą negu pagal intensyviai ieškomus raktažodžius.
Ketvirtas mitas: meta aprašymai neturi vertės
Meta aprašymas yra trumpas tekstas, kuris apibūdina jūsų turinį paieškos sistemų rezultatų puslapiuose (angl. SERP) ir gali paveikti vartotojo sprendimą aplankyti jūsų tinklalapį. Meta aprašymas turi būti tinkamai parašytas, tiesiogiai susijęs su puslapio pavadinimu ir patrauklus. Žmogaus dėmesio trukmei trumpėjant, tampa vis svarbiau apsvarstyti turinį į SERP ir kaip optimizuoti jūsų meta aprašymą, kad padidintumėte lankytojų srauto kiekį jūsų svetainės kuriamame turinyje.
Patarimas: Meta aprašymus vertinkite kaip jūsų strategijos dalį, nes juose yra didelė reitingavimo vertė.
Penktas mitas: URL nereikia raktažodžių ar hierarchijos
„Google“ yra 46 milijardai indeksuotų puslapių, o tai reiškia, kad čia vyrauja stipri konkurencija. Jeigu galvojate, kad URL neturi būti optimizuotas, turėtumėte apsvarstyti savo strategiją tam, kad vartotojai ir paieškos sistemos suprastų aiškų URL.
Hierarchija leidžia organizuoti jūsų puslapius ir paaiškina jų svarbą, palengvindama jų reitingavimą.
Patarimas: Nustokite naudoti silpnus URL. Draugiškesni URL yra priimtinesni vartotojui ir paieškos sistemų robotams.
Išvados
• Nebijokite eksperimentuoti ir būti kūrybingiems su raktažodžiais tol, kol rasite sau geriausiai tinkančius ir veikiančius.
• Naudokite tikslų atitikmenį savo tekstui vidiniame turinyje ir išbandykite jį.
• Nesitaikykite į dažniausiai ieškomus raktažodžius, jeigu jie neveda į trokštamas konversijas.
• Optimizuokite meta aprašymus ir pridėkite teisingus raktažodžius, apibūdinančius jūsų kuriamą turinį.
• Tegul Jūsų URL tampa draugiškas vartotojui.