Share Button

Džiaugiamės galėdami pristatyti naujovintus vietovių plėtinius – geresnį būdą kiekviename

skelbime rodyti įmonės vietoves susiejus „Google“ mano verslo ir „AdWords“ paskyras.

Klientai vis dažniau internete ieško informacijos apie tai, kaip nuvykti į tam tikrą vietą, kada
dirba parduotuvės arba kokius produktus ir paslaugas siūlo. Remiantis atliktais
Žmonės užsuka į parduotuvę atsižvelgdami į tai, ką mato paieškos rezultatuose, todėl svarbu
pasinaudoti kiekviena galimybe parodyti, kur esate. Naujovinti vietovių plėtiniai suteikia
galimybę parduotuvių vietoves naudoti visose kampanijose ir pristatyti taip, kad kiekvienas
skelbimas reikšmingiausią vietinę informaciją pateiktų būtent tada, kai reikia.
Daugelis iš jūsų jau įtraukėte vietinės įmonės informaciją į „Google“ paieškoje ir žemėlapiuose
rodomus skelbimus naudodami kampanijos lygio vietovių plėtinius. Dabar paskyros lygiu tai
galima padaryti greičiau ir paprasčiau. Visus savo įmonės adresus galite tvarkyti naudodami
„Google“ mano verslą (anksčiau vadintą „Google“ vietomis verslui). Tada susiekite „Google“
mano verslo ir „AdWords“ paskyras, kad svarbi įmonės vietovės informacija būtų automatiškai
rodoma visose „AdWords“ kampanijose.
„Paskyros lygio vietovių plėtiniai, ypač tvarkant dideles paskyras, sutaupo
 
daugybę laiko. Pridėjus parduotuvių vietovių vienoje „Google“ mano verslo 
 
paskyroje, tada susiejus su „AdWords“, nebereikia gaišti laiko rankiniu būdu 
 
naujinant kiekvienos atskiros kampanijos adresus, o tikslumas dėl to 
 
nenukenčia. Kiekvieną sutaupytą minutę galime skirti našumui gerinti.“
 
Emma MacDonald
 
„Optimedia“ paieškos strategijos direktorė
Pagrindiniai pranašumai
Mastas ir pasiekiamumas. Naudojant naująjį „Google“ mano verslo sprendimą
tampa paprasta tvarkyti įmonių sąrašus ir susieti juos su „AdWords“. Anksčiau
reikėdavo nustatyti kiekvienos kampanijos vietovių plėtinius. Dabar galite nustatyti naujovintus
vietovių plėtinius paskyros lygiu, tada jie bus automatiškai įgalinti visose jūsų „AdWords“
paskyros kampanijose.
Lengvesnis optimizavimas. Su „AdWords“ paskyra susietus įmonių adresus galima naudoti
Kaip pradėti
1. Sukurkite „Google“ mano verslo paskyrą ir pridėkite įmonės vietovių.
Jei esate įmonės, įsikūrusios fizinėse vietovėse, savininkas ir dar nenaudojate „Google“
mano verslo, galite nemokamai prisiregistruoti. Naudojant „Google“ mano verslą
paprasta susisiekti su klientais, nuolat atnaujinti įmonės informaciją, pridėti nuotraukų ir
pan.
2. Susiekite „Google“ mano verslo paskyrą su „AdWords“.
Paskyrų susiejimas – tai vienas paprastas veiksmas, kurį atlikus su skelbimais bus
rodoma įmonės informacija. Susiejus paskyras visose kampanijose bus automatiškai
įgalinti vietovių plėtiniai. Taip pat galėsite tinkinti naujovintus skirtingų įrenginių vietovių
plėtinius. Sužinokite daugiau.

Šis pakeitimas yra dalis didesnės mūsų iniciatyvos, kurios tikslas – padėti jums geriau pasiekti
klientus, nes vis daugiau žmonių keliaudami ieško vietinio turinio. Toliau tobulinsime paskyros
vietovių plėtinius siekdami per kelis ateinančius mėnesius naujovinti visas „AdWords“ paskyras.
Daugiau sužinoti apie naujovintus vietovių plėtinius galite pagalbos centre.
Paskelbė:
Aileen Tang, vyresnioji vietinių skelbimų produktų vadovė