Norite, kad suprastų jūsų SEO strategiją? Pasitelkite linksmas analogijas
Kuriant SEO labai svarbu teisingai mokėti pateikti savo SEO strategiją ir pastangas, kitu atveju jūsų klientas arba vadovas gali suprasti viską klaidingai. Mokėti paprastai paaiškinti kompleksinius dalykus nėra lengva, bet, laimei, yra analogijų, kurios leidžia paaiškinti kiek įmanoma paprasčiau. Pažvelkime į kai kurias linksmas analogijas, kurios leis pateikti kompleksišką SEO strategiją taip, jog suprastų net vaikas.
1. SEO kaip šokoladinių saldainių dėžutė
Visi mėgsta šokoladą, bet ne visiems SEO yra įkandamas. Kai kam nors aiškinate savo darbo vaisius ir kaip jie nulėmė rezultatus, galite panaudoti šią analogiją taip: „SEO yra kaip šokolado dėžutė. Turite https:// saugią svetainę (sodrus tamsus šokoladas), puikų turinį (šokoladas su pabarstukais), puikias nuorodas (pieniškas šokoladas) ir puikų techninį SEO (šokoladinio kremo trumai). Kas atsitinka, kai juos visus sujungiate? Nuostabi SEO kampanija!”
2. Nuomonės apie SEO yra kaip smegenys: jas turi visi
Bet kokiam SEO efektyvumui itin kenkia nekompetentingo žmogaus nuomonė. Nepsitikėkite tais asmenimis, kurie nieko apie tai neišmano. Pasitikėkite tuo asmeniu, kuris naudojasi savo nuomone strategiškai ir gali parodyti rezultatus kaip savo pastangų įrodymą. Taip pat turėtumėte pasitikėti asmeniu, kurie pateikia sąžiningą informaciją ir neiškraipo tiesos. Natūralu, jei kyla klausimas, kaip atskirti kompetentingą žmogų, jei pats nežinote pakankamai apie SEO? Tai yra skaidrūs žmonės, nebijantys būti atviri ir išdėstantys informaciją tokią, kokia ji yra. Žmonės, kurie nieko neslepia, ką jie daro, paprastai nesibodi paaiškinti dalykus išsamiai ir detaliai. Tad visos sukurtos nuorodos, kiekvienas svetainėje daromas SEO žingsnis – viskas turėtų būti skaidru ir patikima bendraujant su klientu ar įmonės vadovu.
3. SEO kaip lenktynės dėl pirmos vietos
Tik šioje situacijoje lenktyniniai automobiliai yra šie:
Automobilis #1: turinys
Automobilis #2: nuorodų kūrimas
Automobilis #3: techninis SEO
Automobilis #4: socialinės žiniasklaidos priemonės
Automobilis #5: raktinių žodžių tyrimas
Šie automobiliai nelenktyniauja vienas su kitu – jie siekia pasiekti finišą kartu, tuo pačiu metu. Tai leidžia pagerinti svetainės srautą bei reitingus, kurie savo ruožtu pagerina konversiją. Be pastarųjų dviejų elementų – srauto ir aukšto reitingo – konversijos pakelti praktiškai neįmanoma, dėl to svarbu turėti šį konkurencinį požiūrį.
4. SEO tarsi golfas
SEO gali būti kaip golfas daugeliu būdų. Štai vienas pavyzdys: gerai žinoma golfo metafora „Carnoustie efektas“, kuris pareiškia, kai visi oponentai kažką daro blogai. Taip veikia ir SEO. Pavyzdžiui, konkurentų analizės metu pastebėsite, kad beveik nė vienas iš jūsų konkurentų nėra geresnis už jus, nepaisant to, kad jų kampanijose yra konkurencingų SEO elementų. Pagalvokite apie golfą, kai norite paaiškinti, kodėl privalote atlikti tam tikrus veiksmus konkurenciniu lygiu. Šis efektas egzistuoja, kai visi atlieka tą patį procesą blogai. Niekas neįgis geresnio srauto ar kitų reikšmingų rezultatų, nes visi bando daryti tą patį. SEO strategijos diferenciacija yra labai svarbi, jei norite aukščiausių rezultatų.
5. SEO tarsi vakarėlis
Yra daug situacijų, kai SEO primena vakarėlį: Jūs turite vaišių – nuorodas. Turite muziką – turinį. Jūs turite socialinį aspektą – socialinę žiniasklaidą, konferencijas, pramonės ryšius. Turite konkurencinį aspektą – raktinių žodžių tyrimus, konkurentų tyrimus, pramonės tyrimus, jei reikia, ir tt. Sujunkite visus komponentus ir pamatysite, kad SEO – tikras vakarėlis. Bet kuris SEO elementas, vykdomas atskirai, nebūtinai bus reikšmingas sėkmingai SEO kampanijai. Tačiau derinant juos galima iš tiesų pasiekti gerų rezultatų.
6. SEO kaip video žaidimas
SEO tam tikra prasme yra video žaidimas. Žinoma, tai priklauso nuo žaidimo tipo, tačiau paprastai žaidime yra šie elementai:
Pagrindinis veikėjas;
Piktadarys;
Tam tikri dalykai, kuriuos veikėjas turi padaryti, kad pereitų į kitą lygį ir įgytų įgaliojimus;
Tam tikri tikslai, kuriuos veikėjas turi pasiekti, kad „judėtų pirmyn“ per skirtingus žaidimo etapus.
Kas yra šio SEO žaidimo pagrindinis veikėjas? Jūs (vieno žaidėjo režimas) arba jūsų SEO komanda (kelių žaidėjų režimas). Kas yra piktadarys? Tai jūsų konkurentai. Tai gali būti jūsų realūs konkurentai arba SERP konkurentai. Bet jei tikrai esate ekspertas SEO žaidėjas, jūs žinote, kad „Google“ yra tikras piktadarys. Turite atlikti tam tikrus dalykus, kad pakeltumėte lygį (pvz., padidinti svetainės srautą, klientų patirtį ir autoritetą). Turite įvykdyti tam tikrus skirtingų SEO kampanijos etapų tikslus, kad sėkmingai pereitumėte per šiuos etapus (pvz., turinį, nuorodų kūrimą, kuriant naują svetainę, jei reikia, atlikdami techninius SEO ir kitus elementus).
7. SEO yra tarsi mįslė, kurią reikia įminti
Bet kokia nauja SEO kampanija labai panaši į paslaptį, kuri turi būti išspręsta. Kai įgijate naują klientą, turite atlikti deramą patikrinimą ir tyrimus. Paslaptis, kuri turi būti išspręsta, yra tokia: kokius raktažodžius naudoti po tam tikrų SEO elementų taikymo? Ir kokie SEO elementai turi būti taikomi? Jūs turite atkreipti dėmesį į SERP pakeitimus ir algoritmų atnaujinimus. Atnaujinimai, kurie gali būti jums itin aktualūs, daugiausia priklauso nuo svetainių tipo, srities ir kt.
8. SEO kaip ūkis
Ūkininkavimas yra ilgalaikis procesas, reikalaujantis, kad ūkininkas gerai išmanytų savo sritį ir būtų kompetentingas. Nuo sodininkystės, ūkininkavimo įrangos, gyvulių auginimo – jei kuris nors iš šių elementų nepavyksta, ūkininkas rizikuoja likti be derliaus. Jei taip atsitinka kelis kartus – ūkininkas gali prarasti savo ūkį apskritai. Panašiai su SEO – jei nedirbate nė prie vieno elemento pakankamai efektyviai prieš „Google“ naujinimą, rizikuojate, kad jūsų SEO pagrindas subyrės. Jei per ilgai nedirbote ties SEO, o „Google“ jau diegia atnaujinimus, galite visiškai prarasti savo svetainės poziciją. Dar blogiau, kai „Google“ atlieka kritinės reikšmės naujinį – tada nukenčia daugelis svetainių.