Norite greitos ir efektyvios reklamos? Tik ne su „Smart Campaigns”
Jei jau kurį laiką dirbate su PPC kampanijomis, turbūt jau esate bent kartą susidūrę su „AdWords Express”, kuris jau šiuo metu integruotas į „Google Ads” ir vadinasi „Smart Campaigns”. Ir turbūt jums jau buvo iškilusi dilema, kurį iš šių tipų naudoti.
Abi versijos priklauso tai pačiai įmonei, ir abi naudoja tą pačią „Google Ads“ platformą, tačiau kam jie skirti ir kuo jie skiriasi? Jei rimtai dirbate su reklama ir norite apsispręsti, kurį iš šių dviejų naudoti, galime užbėgti už akių ir atsakyti, kad geriau investuoti laiką į pilną versiją.
Kampanijos valdymas
Pirmasis ir pagrindinis skirtumas yra kampanijų valdymo būdas. Įprasta „Google Ads“ versija suteikia galimybę nuolat redaguoti kampanijos nustatymus, kol ji aktyvi – tai leidžia atlikti tokius veiksmus, kaip optimizuoti paspaudimo sumą ir pakeisti raktinius žodžius.
„Google Ads“ labiau tinka tiems, kurie nori perimti visą kontrolę į savo rankas. Jei dar nesate patyrę darbe su „Google Ads“, iš pradžių platforma gali pasirodyti gan paini, tačiau šiek tiek praktikos – ir viskas pasidarys aišku. Tuo tarpu „Smart Campaigns“ valdymo principas yra kitoks – jam reikia skirti mažiau pastangų, kadangi visas valdymo procesas yra automatizuotas. Tai reiškia, kai tik paleisite savo reklaminę kampaniją, „Google“ botai perims valdymą ir pradės optimizuoti jūsų skelbimus. Tačiau ar tai yra gerai? Vargu.
Kodėl?
Savarankiškai nekontroliuodami savo kampanijos, jūs iš esmės leidžiate „Google“ elgtis savo nuožiūra. Reikia atkreipti dėmesį, jog „Google” ne visuomet elgiasi racionaliai. Labai tikėtina, kad „Google“ optimizuos jūsų skelbimus, kad sugeneruotų kiek įmanoma didesnį kiekį peržiūrų ir paspaudimų, bet ne daugiausiai konversijų. Konversija – tai prioritetinis tikslas, kiekvieno verslo siekiamybė. Jeigu sulaukiate daug paspaudimų, bet mažai konversijų – tai buvo tuščiai švaistomas laikas ir energija. Tai yra esminė „Smart Campaigns“ problema. Kita vertus, „Smart Campaigns“ turi ir privalumų, kurie apima šiuos aspektus:
- Mokate tik tada, kai kas nors spustelėja ant jūsų skelbimo;
- Minimalus pastangų kiekis skelbimų valdymo procese ir priežiūroje;
- Galimybė reklamuotis „Google“ ir „Google Maps“.
- Pasiekite klientus bet kurioje jūsų pasirinktoje geografinėje vietoje.
Skirtingai nuo „Smart Campaigns“, „Google Ads“ suteikia jums visišką skelbimų kampanijų valdymo laisvę. Turėdami galimybę valdyti raktinius žodžius, vietoves ir skelbimų formatus, „Google Ads“ suteikia jums geriausią pritaikymą. Norėdami nustatyti kampaniją, tiesiog sukurkite naują skelbimą ir nuspręskite, kuriame iš „Google“ skelbimų tinklų norite jį rodyti. Tada galite nustatyti dienos biudžetą, kiek išleisti už kiekvieną paspaudimą ir kur bus rodomi jūsų skelbimai. Jei norite dar labiau išplėsti kampaniją, galite išbandyti įvairius formatus, tokius kaip vaizdo įrašus ir apsipirkimo skelbimus (angl. shopping ads).
Reklamos formatas
Nors abi versijos naudoja tą patį „Google“ reklamavimo tinklą, kiekvienos jų reklamos formatai yra visiškai skirtingi. „Google Ads“ leidžia naudoti animuotas ar statiškus banerius, įtraukiančias vaizdo įrašų reklamas ir išplėstinius teksto skelbimus „Google“ ir jų partnerių svetainėse. Tai idealiai tinka sudėtingiems A/B skirtingų banerių ir reklamų bandymams, kad pamatytumėte, kuri iš jų veikia geriausiai.
Kita vertus, „Smart Campaigns“ apsiriboja tik teksto skelbimais „Google“ svetainėse, kurie ne tik sumažina peržiūrų skaičių, bet ir ženkliai sumažina paspaudimų tikimybę. Galų gale, vizualinė, o ne tekstinė reklama visuomet labiau patraukia vartotojo akį. „Smart Campaigns“ taip pat neleidžia naudoti naujų išplėstinių skelbimų formatų, pvz., vaizdo įrašų skelbimų „YouTube“.
Kaip matome, abu reklamos kanalai yra labai panašūs, tačiau juos skiria automatinio valdymo funkcija ir išplėstinis skelbimo formatas. „Smart Campaigns“ viską kontroliuoja už jus, tačiau, nors tai atrodo ir patogi funkcija, tačiau niekada neįgysite tokio ROI, kokį turėtumėte valdant įprastą „Google Ads“ versiją. „Smart Campaigns“ taip pat trūksta išplėstinių skelbimų formatų, tokių kaip vaizdo ir prekybos skelbimų, o tai sumažina bendrą klientų auditoriją.