Naujos „Google Discovery“ kampanijos: kas jos?

„Google“ pristatė naują skelbimų formatą, kuris bus rodomas „Google“ paieškos sistemos pagrindiniame puslapyje mobiliųjų naršyklėse. Nauji „Discovery“ skelbimai netrukus bus prieinami visiems reklamuotojams įpusėjus 2019 metams. „Discovery“ kampanijos bus rodomos „YouTube“ pagrindiniame sraute, „Gmail“ socialiniuose ir reklamos skirtukuose ir, žinoma, „Google Discover“ kanaluose. Nauji reklaminiai produktai yra skirti žmonėms pasiekti ir bendrauti ne tik tada, kai jie ieško kažko konkretaus, bet ir kai siekia atrasti kažką naujo.
Nauji „Discovery“ skelbimai puikiai tinka šiam tikslui – jie pasižymi vizualiu formatu, yra orientuoti į mobiliuosius įrenginius ir naudoja „tikslo galią”, kuri reiškia „Google” renkamą informaciją apie vartotojų elgsenos tendencijas. Be to, reklamos kuriamos naudojant naują „Discovery“ kampanijos tipą, kuris, remiantis specifine tematika, yra skirtas auditorijoms, o ne paieškai pagal raktinius žodžius.
„Discovery“ kampanijos. Tai automatinis daugiakanalės kampanijos tipas. Norint, kad būtų rodomi paieškos skelbimai, reklamuotojai turi paleisti „Discovery“ kampaniją. Naujas „Google Ads” kampanijos tipas atitinka „Universal App“ kampanijų (dabar vadinamų „App“ kampanijomis) formas, kuriose reklamuotojai įkelia savo turinį, o skelbimų pateikimas automatiškai valdomas keliose „Google“ nuosavybėse.
Kur jos gali būti rodomos? „Discovery“ kampanijos gali būti automatiškai rodomos „Google Discovery” kanale, „YouTube“ pagrindiniame kanale ir socialiniuose ir reklamos skirtukuose „Gmail“.
Kas yra „Discover“? Tai srautas, rodomas „Google“ programos „iOS“ ir „Android“ ir „Google.com” mobiliosios versijos pagrindiniuose puslapiuose. Vartotojai gali savarankiškai reguliuoti savo srautą, įtraukdami sau dominančias temas. „Google Discover” testuoti skelbimus pradėjo dar praeitą rudenį.
Priklausomai nuo naudotojo paskyros nustatymų, „Google“ gali naudoti žiniatinklio ir programėlių veiklos duomenis, įrenginio informaciją, vietos istoriją ir namų lokaciją, kad pritaikytų srauto turinį, kuris iš esmės yra įgalintas AMP.
Kaip turėtų atrodyti „Discovery” skelbimai? Tai priklauso nuo to, kur jie rodomi. „Gmail“ jie atrodo ir veikia kaip įprastiniai „Gmail“ reklaminiai skelbimai. „YouTube“ ir „Discover“ programose jie atrodo kaip vietiniai skelbimai su dideliais paveikslėliais, antraštėmis ir trumpais aprašymais. „YouTube“ platformos skelbimuose taip pat yra „call-to-action” mygtukų.
„Google Discovery” reklamų pritaikymas. „Google Discovery” auditorija nustatoma remiantis interesais, rinka, tam tikru giminingumu. Reklamuotojai taip pat gali naudoti pasirinktines tikslines auditorijas. Šios auditorijos sukuriamos remiantis „Google“ duomenis apie vartotojų elgesį, „YouTube“ stebėjimo elgesį, apsilankymus „Google“ vaizdinės reklamos tinklo svetainėse ir veikla „Google Play“ parsisiųstose programėlėse.
Kaip reklaminiai skelbimai apmokestinami? Skelbimai apmokestinami „cost-per-click” principu.
Kodėl mums turėtų rūpėti? „Discovery“ kampanijos svarbios tuo, kad „Google“ naudojasi įvairiomis jų savybėmis ir auditorijos duomenimis, kad automatizuotų skelbimų taikymą (tam tikrai vartotojų grupei), kuris tarnautų visoje „Google” ekosistemoje. Taip pat tai unikalu, nes šios kampanijos aprėps ne tik konkretų paieškos tikslą (angl. search intent), bet ir turės įtakos visam paieškos srauto „piltuvui” (angl. search funnel). „Discovery“ kampanijos įkvėptos sėkminga „Facebook“ strategija – naudojamasi vizualiai įtakingu, vietiniu skelbimų formatu, kuris yra orientuotas į auditoriją, o ne į paieškas. „Google“ nepavyko sukurti socialinio tinklo su „Google+“, tačiau paaiškėjo, kad tai nėra svarbu – bent jau iš skelbimų perspektyvos. „Google“ turi vartotojų elgesio duomenis ir inventorių, kad galėtų „papildyti” piltuvą vizualiai įdomiomis, akį traukiančiomis, į tikslinę auditoriją orientuotas, vietiniais reklaminiais skelbimais be socialinių tinklų pagalbos.