Share Button

Kažkur tik apie 15 proc. žmonių mėgsta savo darbą. Kiti 85 proc. yra abejingi arba praradę entuziazmą. Nors ir galima pasiūlyti LinkedIn vartotojams reklamą remiantis jų karjera, bet negalite būti tikri, kad tie žmonės pakankamai mėgsta savo darbą, kad susidomėtų ja. Tiesą sakant, jūsų LinkedIn reklaminė auditorija gali net nekęsti savo darbo, todėl jūsų reklama dar labiau juos erzins – pastangos gali likti bevaisės. Įdomu tai, kad nemažai savo srities specialistų yra suinteresuoti ir kitomis sritimis. Reklamuotojams tai reiškia, kad yra daugybė nematomos potencialios auditorijos, kuri iš tiesų norėtų išvysti jūsų reklamą.

Kas yra LinkedIn reklamos sklaida tiksliniams asmenims?

Reklamos sklaida tikslinei grupei – naujausia LinkedIn skaitmeninės rinkodaros funkcija, kuri suteikia galimybę susiaurinti reklamos auditoriją iki labai išskirtinės, itin susijusios vartotojų grupės. Ši funkcija veikia tokiu pačiu principu kaip ir Facebook tikslinės auditorijos rinkimas – nors jūsų reklamai bus abejingi tie vartotojai, kurie sąmoningai žino, ko nori, tačiau ji bus efektyvi tiems, kurie savo elgesiu indikuoja, jog yra susidomėję jūsų preke ar paslaugomis.

Kaip ji veikia?


LinkedIn, kaip ir Facebook, stebi vartotojų elgesį. Kiekvieną kartą, kai pateikiate kokį nors turinį – ar tai komentarų rašymas, ar pasidalijimas, ar teksto publikavimas – LinkedIn įsimena turinio tematiką. Jei asmuo yra aktyvus ir dažnai spaudžia „patinka” ar dalinasi turiniu, pavyzdžiui, susijusiu su socialinių medijų rinkodara, LinkedIn traktuoja tokį elgesį kaip intereso išreiškimą. Dėl to naudojantis tokiomis socialinių medijų valdymo programoms kaip Sprout Social tampa naudinga rodyti reklamą būtent tam asmeniui. Kaip alternatyvą Sprout Social paprasčiausiai reklamuotų žmonėms, nurodžiusiems socialinių medijų rinkodarą kaip jų darbo sritį. Nors ši taktika iš esmės nėra bloga, kai kurių iš tų žmonių profesinių interesų horizontas driekiasi kur kas plačiau. Pavyzdžiui, galbūt kai kurie jų norėtų išvysti skelbimą, susijusį su debesų kompiuterija.

Stiprindami tikslinę interesų grupę, užtikrinsite, kad reklamos parodymai būtų pateikti tik  LinkedIn naudotojams, kurie rimtai susidomėjo produktu ar paslauga.

Kuo ši strategija panaši į Facebook?

 

Štai taip Facebook suskirsto auditoriją pagal interesus:
Verslas ir pramonė: reklama, dizainas, mažmeninė prekyba ir kt.
Pramogos: žaidimai, filmai, televizija ir kt.
Šeima ir santykiai: pažintys, tėvystė, vestuvės ir pan.
Fitnesas ir sveikata: meditacija, bėgimas, svorio mokymas ir kt.
Maistas ir gėrimai: maisto ruošimas, alkoholis, restoranai ir kt.
Pomėgiai ir veikla: artėjantys įvykiai, kelionės, politika ir kt.
Pirkiniai ir mada: grožis, drabužiai, žaislai ir kt.
Sportas ir laukas: lauko poilsis, sportas
Technologijos: kompiuteriai, plataus vartojimo elektronika

O čia yra nauja LinkedIn strategija:

Menas ir pramogos: filmai, tapyba, literatūra ir kt.
Verslas ir valdymas: įmonių įsigijimai, žmogiškieji ištekliai, verslo teisė ir kt.
Karjera ir užimtumas: išėjimas į pensiją, darbo pokalbiai, samdymas ir kt.
Finansai ir ekonomika: bankininkystė, įmonių finansai, finansų rinkos ir kt.
Rinkodara ir reklama: rinkos tyrimai, B2B rinkodara, prekės ženklo valdymas ir kt.
Mokslas ir aplinka: gamtiniai mokslai, klimato kaita, kompiuterių mokslas ir kt.
Visuomenė ir kultūra: religija, teisės aktai, labdara ir kt.
Technologijos: telekomunikacijos, robotika, IT infrastruktūra ir kt.
Sveikata: medicininiai tyrimai, visuomenės sveikata, sveikatos priežiūros paslaugų teikėjai ir kt.

Nors kiekviena platforma siūlo net devynias kategorijas, LinkedIn labiau orientuota į nišą. Nuo šiandien jūs galite skirti reklamą išskirtinai tik tiems, kurie pademonstravo susidomėjimą gamtiniais mokslais – reklama maksimaliai susiaurinama iki konkrečių vartotojų. O tai yra būtent tai, ko norite, – galimybę pašalinti visus, išskyrus aktualias žmonių grupes. Kuo daugiau dėmesio skiriama grupei, tuo daugiau parodymų pavirs paspaudimais.

Mes jokiu būdu neskatiname visiškai atsisakyti Facebook. Facebook tikslinė reklaminė  sklaida yra tik „ledkalnio viršūnė” – galite atrinkti naudotojus pagal demografinius rodiklius, elgesį ir ryšius. Dažnu atveju geriausia skaitmeninės rinkodaros praktika yra stiprinti abi platformas. Kodėl? Todėl, kad jose žmonės elgiasi skirtingai. Vartotojai spaudžia „patinka” ir dalijasi visai kitokio pobūdžio turiniu LinkedIn platformoje nei Facebook, ir atvirkščiai. Nustebtumėte pamatę, kaip gali skirtis to paties žmogaus interesai abejose platformose.
Kai kurie parodys susidomėjimą jūsų produktu ar paslauga LinkedIn, kiti susidomėjimą parodys tik Facebook. Naudokite šiuos socialinius tinklus kartu, ir jūs tikrai padidinsite klientų srautą.