Share Button

„LinkedIn“ naujos reakcijos: kodėl verta susirūpinti įmonės socialine strategija?

Autorius | Geg 27, 2019 | Google naujienos, LinkedIn | 0 komentarų

Šiandien jau nebeužtenka, kad žmonės tik like’intų jūsų prekinį ženklą – ir tą puikiai supranta „LinkedIn”. Šis socialinio tinklo milžinas įvedė naujų reakcijų pasirinkimų, taip suteikdamas galimybę vartotojams išreikšti įvairesnių emocijų, nuo simpatijos iki smalsumo išreiškimo. „LinkedIn” ir kitiems žinomiems prekiniams ženklams, publikuojantiems toje platformoje, tai yra galimybė sukurti stipresnius virtualius ryšius su vartotojais ir sustiprinti jų lojalumą. Vartotojai gali perteikti savo jausmus tiksliau, todėl publikuotojai mato savo turinio emocinį potencialą.

 

Kad emocinis įsitraukimas yra raktas į sėkmingą įmonės veiklą, yra gan akivaizdu, tačiau įsitraukimo skatinimas nėra toks paprastas procesas – ir ne visiems žinomas. Iš tiesų nurodoma, kad, nors 80 proc. įmonės vadovų mano, kad jų prekės ženklas supranta emocinius savo auditorijos poreikius, tik 15 proc. vartotojų tenkina šiuos lūkesčius (Capgemini report, 2017).

 

O tai reiškia įmonės nuostolius. Tame pačiame tyrime nurodoma, jog 70 proc. stipriai prisirišę prie tam tikrų prekinių ženklų pirkėjai  linkę išleisti net dvigubai daugiau palyginus su 49 proc. neutralių vartotojų. Emocinis prisirišimas skatina lojalumą – tiesiog tokia žmonių prigimtis; žmonės natūraliai linkę vystyti santykius. Kai žmonės jaučia, kad prekinio ženklo sąveika su vartotojais yra nuoširdi, nesuvaidinta, įmonės gali kurti emocinį pasitikėjimą tiems, kurie nori sužinoti ir išleisti daugiau, bei dalintis žinute apie įmonę.

 

Atsigręžimas į kliento psichologiją

 

Kita vertus, emocinių reakcijų mygtukų pateikimas vartotojams nėra vienintelis būdas įgyti iš jų grįžtamąjį ryšį. Tiesą sakant, neigiami žodžiai sulaukia net 63 proc. didesnio paspaudimų skaičiaus nei pozityvią natą turintis turinys.

 

Pateikite riboto galiojimo pasiūlymą ir pasinaudokite savo kliento nekantrumu, kad, pavyzdžiui, jam greitai nebeliks galimybės tuo pasiūlymu pasinaudoti. Parodykite, kad jūsų produktas gali išspręsti problemą, kamuojanti pirkėją – jūs ne tik parduodate asmeniui; jūs suteikiate idėją, kad, skirtingai nei „madingi” produktai ir paslaugos, jūsų siūloma prekė racionali ir turinti ilgalaikį efektą.

 

Kokią individualią ar pasaulinę problemą išsprendžia jūsų prekės ženklas? Ar jis moko naujų įgūdžių ar suteikia naudingų patarimų? Užsiminkite apie tam tikrą globalią problemą ir iliustruokite savo prekės ženklo vaidmenį jį sprendžiant. Greiti vaizdo įrašų formatai, teikiami „Snapchat“, „Facebook” ir „Twitter“, tam puikiai tinka. Arba galite apsvarstyti galimybę prisijungti prie „Reddit“ ar kitų forumų ir pradėti bendrauti su vartotojais, kurie domisi įvairiais klausimais.

Būkite atviri apie savo prekinį ženklą

 

Šiandienos vartotojai itin domisi informacija, kaip gaminami jų pamėgti įvairūs produktai, o ypač atkreipia dėmesį į žaliavų kilmę, gamybos tvarumą ir etinį elgesį su darbuotojais. Naudokite socialines žiniasklaidos priemones, norėdami viešai atskleisti gamybos procesą ir leisti savo auditorijai atidžiau pažvelgti į įmonės darbo politiką. Pasak socialinės žiniasklaidos ekspertų, socialiniai kanalai, ypač orientuoti į vizualinę informaciją, pavyzdžiui, „Instagram”, suteikia prekės ženklams puikią platformą savo etosui skleisti.

 

Nemažai gerai žinomų prekinių ženklų pavyzdžių parodo, kaip naudojant „Instagram” vaizdo įrašus galima pasiekti gerų rezultatų. Žinutės skleidimas apie įmonės veiklos tvarumą, požiūrį į klientus yra labai efektyvus prekinio ženklo populiarinimo metodas. Pasirodo, vartotojams ypač patinka stebėti, kaip personalas dirba tiesioginiu laiku. Tai suteikia įmonių prekiniams ženklams žmogiškąjį veidą, kuris yra itin patrauklus plačiai daliai pirkėjų. Turėdami visus žiniasklaidos vaizdo įrašų formatus, niekada nebuvo taip paprasta pakviesti vartotojus į įmonės virtualų turą.

 

Leiskite klientams patiems kurti pasitikėjimo ratą

 

Vartotojų sukurtas turinys (UGC) yra patrauklus daugeliui prekių ženklų – jam nereikia dėti daug pastangų ir yra nemokamas. Paskatinkite vartotojus kurti turinį: kiekvieną savaitę savo „Facebook“ kanale įkelkite geriausią kliento nuotrauką, arba pasiūlykite galimybę laimėti nemokamą produktą ir paskelbkite konkursą. Galų gale turėsite sukūrę artimus pardavėjo-kliento tarpusavio santykius, o tokie išlieka ilgai.

 

Šiais laikais prieš apsiperkant vartotojai nori paskaityti rekomendacijas. Anksčiau reklama sklisdavo iš lūpų į lūpas gyvai, tačiau 2018 m. „BrightLocal“ vartotojų apklausa parodė, kad 91 proc. 18–34 metų amžiaus asmenų  internetinės apžvalgos – visiškai nepažįstamų žmonių rekomendacijos – yra ne mažiau patikimos. UGC – šio proceso pagrindas. Atsiliepimų skelbimas ir peržiūra padeda auditorijai pajusti ryšį su globalia vartotojų bendruomene.

 

Pavyzdžiui, „Airbnb” reguliariai dalijasi teigiamomis vartotojų istorijomis „Instagram” platformoje. Bendrovė publikuoja keliautojų įspūdingiausias akimirkas ir turi net kelias rubrikas, pvz., „Patyrę klajokliai“, arba, „Airbnb gimusios grupės”. Pagalvokite, kaip galite sukurti savo klientams unikalią patirtį, kuri leistų pasidalinti jų individualiomis istorijomis?

 

Taigi, statistika nemeluoja – emocinis klientų įsitraukimas yra gyvybiškai svarbus kiekvieno verslo sėkmei. Kad išplėstumėte lojalių klientų ratą, pasistenkite atrasti nišą – ar tai būtų vartotojų sukurtas turinys (UGC), ar įmonės veiklos politikos akcentavimas, ar intensyvus tiesioginis bendravimas su klientais socialiniuose tinkluose.

Susiję straipsniai: