Jeigu norite būti sėkmingas SEO specialistas, jums neužtenka sugebėti tinkamai optimizuoti internetines svetaines paieškos sistemoms, turite išsiugdyti ir tam tikrus įpročius, kurių kiti SEO specialistai neturi. Štai keletas jų:
- Studijuokite naujienas ir nebijokite strateguoti
Kone kiekvieną savaitę mes skaitome apie algoritmų atnaujinimus ar kitas „Google“ naujienas. Nepraleiskite svarbiausių naujienų, kurios gali padėti jūsų klientų internetinėms svetainėms užimti aukštą poziciją paieškose. Taip pat yra daugybė internetinių svetainių, kurios kasdien informuoja apie naujoves ir neleidžia praleisti svarbiausių įvykių optimizavime paieškos sistemoms.
- Google Webmaster Central. Ar žinojote, kad „Google“ turi tinklaraštį? Jis skirtas tinklalapių kūrėjams ir SEO specialistams, kurie padėtų klientams susigaudyti „Google“ paieškoje.
- Search Engine Land – dar viena internetinė svetainė, kuri orientuojasi į skaitmeninėje rinkodaroje dirbančius asmenis. Skaitykite šį tinklalapį reguliariai, jeigu domitės įvairiomis skaitmeninės rinkodaros temomis. Taip pat ši svetainė padeda plačiau suprasti SEO vykdomą veiklą.
- Search Engine Roundtable. Šią svetainę būtinai įsidėmėkite, nes visos naujienos, susijusios su SEO, yra talpinamos būtent čia, o straipsnių autoriams pro akis nepraslysta nei viena naujovė.
- Moz Blog. Jeigu ieškote patarimų, kaip analizuoti SEO duomenis ar naujovių, susijusių su optimizavimo technikomis – ši svetainė yra būtent tai, ko jums reikia.
- SEMrush Blog. Beveik visos skaitmeninės rinkodaros įmonės turi savo tinklaraščius, nes jose dirbantys žmonės žino, koks svarbus yra turinio marketingas. „SEMrush“ nėra išimtis. Svetainėje pateikiami straipsniai gali būti naudingi itin gero turinio sukūrimui arba raktažodžių analizavimui.
Taip pat daug naudingos informacijos apie SEO galite rasti „Youtube“ svetainėje. Rekomenduojami kanalai: „Google Webmaster Central office-hours hangouts su John Mueller“, kas savaitę įkeliami vaizdo įrašai su Barry Schwartz, „Whiteboard Friday“ ir „The Moz“ video kanalas.
Prisiminkite, jog SEO yra nepastovus, jis nuolat keičiasi, todėl niekada nenustosite sužinoti kažką naujo.
- Pasirinkite teisingus įrankius
Sėkmingas SEO specialistas apžvelgia aukščiausias pozicijas paieškos sistemose užimančias internetines svetaines ir aiškinasi, kokių priežasčių dėka jos rikiuojasi būtent taip. Tuomet jis iškelia hipotezes, jas testuoja ir įvykdo didžiausio pasisekimo turinčią techniką savo klientams.
- Užteks tik kalbėti – veikite
Galite domėtis naujienomis, stebėti konkurentų darbą, investuoti į SEO įrankius, bet tai neatneš naudos, jei savo žinių neįrodysite veiksmais. Sėkmingi SEO specialistai nekelia teorijų. Jie tikslingai veikia, žino, kokias pareigas turi atlikti ir imasi veiksmų tam, kad jų klientų internetinės svetainės pasiektų kuo aukštesnių pozicijų organiniuose paieškos rezultatuose. SEO specialistai gali kurti strategijas, bet jei jų neįgyvendins, visas darbas nueis veltui. Taigi, geras SEO darbuotojas turi žinoti, kaip priversti projektą tinkamai veikti.
Jeigu norite pradėti ir įvykdyti projektą neišnaudojant didelių laiko sąnaudų, rekomenduojama:
- Pristatyti projektą su potencialiu augimu remiantis duomenų analizėmis;
- Rasti svarų įrodymą, kuris įtikintų dėl sėkmingos investicijos grąžos;
- Pateikti techninius reikalavimus, kurių tučtuojau galėtų imtis programuotojai;
- Susikurti tvarkaraštį ir reguliariai jį sekite.
- Visuomet tobulinkite ne tik internetines svetaines, bet ir asmeninius įgūdžius
SEO specialistai yra visuomet suinteresuoti ne tik gerinti internetinių svetainių turinio kokybę, technines žinias, komunikaciją, bet ir tobulinti savo asmeninius gebėjimus. SEO yra sudėtingas procesas, reikalaujantis įvairių įgūdžių, tad būtent dėl šios priežasties SEO srities lyderiai turi nenustoti domėtis naujovėmis ir tikslingai dirbti.