Praėjusią savaitę skaitmeninės rinkodaros specialistai prastebėjo, kad „Keyword Planner“ duomenys buvo parodyti ne tiksliai, o intervalu „nuo – iki“. Rezultatai buvo rikiuojami taip: „0-100“, „100k-1M“ ir pan. Buvo manančių, jog tai tėra techninė problema arba apskaičiuotas rezultatas „AdWords“ reklamos pirkėjams, išleidžiantiems didesnes pinigų sumas. Tačiau, „Google“ pateikė savąjį atsakymą.
Birželio pabaigoje „Keyword Planner“ keitėsi ir daugybė vartotojų sulaukė pranešimų, teigiančių, jog tam, kad matytų duomenis, jie turi turėti aktyvią „AdWords“ paskyrą. Tai, žinoma, tarp vartotojų sukėlė pasipiktinimo bangą. Praėjusį mėnesį ,,Google“ atstovas patvirtino, kad vartotojai neturi vykdyti aktyvios reklaminės kampanijos tam, kad naudotųsi „Keyword Planner“. Tačiau, po kelių savaičių tapo aišku, jog tam, kad matytumėte pilnus „Keyword Planner“ duomenis, vis dėlto reikia vykdomos kampanijos.
Pasak „Google“, dauguma reklamuotojų ,,Keyword Planner“ duomenis matys įprastai. Bet „AdWords“ vartotojai, skiriantys mažiau pinigų reklamai, matys labai ribotą duomenų kiekį. Tiems, kurie išleis nedidelį pajamų kiekį reklamai, ,,Google“ pateiks ribotus duomenų intervalus ir „Keyword Planner“ įrankis jiems taps beveik nebenaudingas.
Verta pastebėti, kad pastarąsias kelias savaites „Keyword Planner“ turėjo techninių nesklandumų. Jie buvo išspręsti, tačiau išliko keletas apribojimų.