Nebijokite iššūkių

Didžiausia Pietų Korėjos viešbučių grupė, „Lotte Hotel”, išsiplėtė 30 naujų vietų visame pasaulyje. Panašu, kad viešbučio grupės svetainę reguliariai lanko daugybė keliautojų, norinčių apsistoti „Lotte“ viešbučiuose. Išanalizavę svetainės analitiką nuo 2017 m. pirmojo pusmečio, „Lotte Hotel“ valdyba džiaugėsi, kad viešbučio grupė plečiasi ir maksimaliai padidino apsilankymų svetainėse apimtį, tačiau pajamos neatitiko jų lūkesčių.

Prieš maksimizuojant grupės kanalo darbą, „Lotte Hotel” grupė naudojo SEO, SEM bei socialinio marketingo duomenis iš „Google Analytics 360” įrankio. Tačiau marketingo specialistai, pastebėję, kad apsilankymai svetainėje nesukuria konversijų pagal pageidaujamą ROI (investicijų pelningumo rodiklį), išsiaiškino, jog tai lemia tam tikros svetainės kliūtys, trukdančios žmonėms atlikti rezervacijas. Taigi, viešbučio grupė nusprendė bendradarbiauti su agentūra „iProspect“, „Google“ rinkodaros platformos partnere, kuri iškėlė hipotezę, kad svetainės išdėstymo patobulinimas ir „call-to-action” priedo įdiegimas padidins konversijų rodiklius. Norėdami išbandyti šią teoriją, „Lotte Hotel“ ir „iProspect“ pasitelkė kitu „Google“ rinkodaros platformos produktu – „Google Optimize”.

Eksperimentavimas realiuoju laiku

Kad geriau suprastų „Lotte Hotel” klientų kelią, vedantį prie pirkimo, „iProspect” sukūrė keturių žingsnių optimizavimo strategiją, kuri padidina laiko valdymo efektyvumą ir našumą:

1) Raskite tašką, ties kuriuo baigiasi kliento kelias link pirkimo veiksmo. Naudokite „Analytics 360“ duomenis, pvz., „Goal Flow“ ir „Shopping Behavior“ ataskaitas.
2) Analizuokite puslapį ir palyginkite konkurentus, kad rastumėte nukrypimo priežastį.
3) Atlikite A/B testus su „Optimize” įrankiu.
4) Viešbučio svetainėje pritaikykite tik geriausią praktiką.

Su šia strategija „Lotte Hotel“ ir „iProspect“ įvertino skirtingus svetainės pakeitimus – tai leido pamatyti, kuris iš jų nulemia geriausius rezultatus. Atliekant bandymus, komanda nustatė, kad labiausiai sėkmingi buvo keturi pagrindiniai pakeitimai: meniu punktų perkėlimas, iššokančio reklamos lango įvedimas bei specialiųjų pranešimų siuntimas apie nemokamą rezervaciją, o visa tai pagrindė įžvalgomis iš „Analytics 360“.

Užuot įgyvendinę skirtingus svetainės pakeitimus rankiniu būdu, o tai pareikalautų daug laiko ir papildomos darbo jėgos, „Optimize“ leido „Lotte Hotel“ naudoti A/B bandymus, skirtų įvertinti skirtingas hipotezes ir suprasti, kaip smulkūs svetainės pakeitimai gali lemti didžiules konversijas.

49 proc. išaugęs rezervacijų kiekis

Remiantis „Optimize” įrankiu, komanda atliko daugiau nei 30 svetainės variantų testą. Kiekvienas eksperimentas tyrė skirtingus svetainės elementus, kad išaiškėtų, kuris iš jų efektyviausiai didina konversiją. „Optimize” tiksliai atliko duomenų ir vartotojų elgesio modelių analizę – šie faktoriai padeda atrasti stipriąsias ir silpnąsias svetainės vietas.

Eksperimento metu „Lotte Hotel“ pamažu susidūrė su rezervacijų skaičiaus augimu. Vienas eksperimentas, kurio metu buvo išbandomi reklaminiai iššokančiai langai, nukreipti į internetinius užsakymus, padidino rezervacijų tarifus net 49 proc. Kadangi šis eksperimentas buvo sėkmingiausias, „Lotte Hotel“ ją pritaikė visiems lankytojams.

Nauda iš padidėjusių rezervacijų skaičiaus

„Lotte Hotel“ ir „iProspect“ yra pasiryžę ir toliau naudoti „Optimize” – pasak komandos, šis įrankis leido eksperimentuoti ir galiausiai pagerinti savo verslą. Jis taip pat suteikė galimybę kas savaitę paleisti skirtingus testus ir matyti tiesioginius rezultatus. „Google“ rinkodaros platforma skatina toliau tobulinti svetainę ir „laimėti” klientus šiandieninėje konkurencinėje rinkoje.