Share Button

Kaip išnaudoti el. pašto marketingą SEO tikslams?

Autorius | Geg 7, 2020 | Google naujienos, SEO | 0 komentarų

Kiekvienas skaitmeninės rinkodaros kanalas turėtų tarpusavyje sietis. Naudojant šį tarpusavio ryšį galima maksimaliai padidinti SEO rezultatus. Deja, daugelis rinkodaros specialistų rūpinasi tik pavieniais kanalais, kad kiekviename jų būtų užtikrintas nuoseklus prekinio ženklo minėjimas ir pranešimai. Kita vertus, reikia rūpintis kanalų harmonija – tik pavieniais kanalais neturėtų būti apsiribojama. Vis dėlto potencialus ryšys, kurį kiekvienas kanalas gali turėti kitam, ne visada yra akivaizdus – kaip ir el. pašto kampanijų ir SEO atvejyje. Bet tai nereiškia, kad jo nėra. Dėl to pateikiame penkis būdus, kaip el. pašto rinkodara gali paveikti SEO, ir kaip galima pasinaudoti tuo ryšiu, kad pagerintumėte SEO kampanijų rezultatus.

1. Pritraukite į savo svetainę tikslinį srautą

Vienas akivaizdžiausių el. pašto kampanijų privalumų yra tai, kad jos nukreipia srautą. Tačiau dėmesys turėtų būti skiriamas ne bet kokiems, bet tiksliniams vartotojams, turintiems konversijos potencialą. Vienas iš geriausių būdų tai padaryti yra el. pašto reklaminių kampanijų suasmeninimas. El. pašto kampanijos – tai dažniausiai įmonių naudojamas kanalas, skirtas personalizacijai. Ilgainiui suasmeninta laiškų prenumerata išlepino vartotojus ir dabar jie nuolatos tikisi, kad el. laiškų turinys būtų pritaikytas jų interesams.

Kaip nurodo apklausos, net 38 proc. vartotojų respondentų atsakydami į klausimą, kodėl prenumeruoja naujienlaiškius, kaip priežastį konkrečiai nurodo žodį „aktualumas“. Dėl to el. laiškų naujienlaiškiai turėtų būti aktualūs. Jei jie atitinka varototojų lūkesčius, pakils ne tik svetainės srautas, bet ir išsigrynins tikslinis, suinteresuotas prenumeratorių ratas, kuris turi potencialo kuriant ateities konversijas. Lengviausias būdas pradėti yra suskirstyti savo sąrašą. Pavyzdžiui, kai vartotojas pasirenka mados dienoraščio „Man Repeller“ el. pašto sąrašą, jis gali pasirinkti, kokio tipo el. laiškus nori gauti. Tokiu būdu prenumeratoriai gauna tik norimus el. laiškus, o šių kampanijų kūrėjai gali sukurti turinį, atitinkantį kiekvieno segmento interesus ir pageidavimus.

2. Pagerinkite svetainės įsitraukimą

Kitas privalumas, kai pritraukiate tikslinį srautą į savo svetainę, yra tai, kad jis leidžia pritraukti skaitytojus, kuriems jūsų turinys pasirodo įdomus ir informacine prasme vertingas. Dėl šios priežasties derėtų stengtis prailginti vartotojų svetainėje praleistą laiką. Kokia šio reiškinio didžiausia nauda? Kuo ilgiau lankytojas susipažįsta su jūsų svetaine ir turiniu, tuo labiau tikėtina, kad jie galiausiai atliks konversinį veiksmą.

Taip pat įsitraukimas į svetainės turinį turi teigiamų pasekmių SEO. Nors neįmanoma tiksliai pasakyti, ar šie rodikliai yra tiesioginis reitingavimo veiksnys, visgi vartotojų praleistas laikas ir atmetimo rodiklis (angl. bounce rate) koreliuoja su aukštais svetainės reitingais. Kuo efektyviau įtrauksite savo prenumeratorius į turinį, atitinkantį jų interesus, tuo geresnis laikui bėgant gali tapti puslapio paieškos matomumas.

3. Sukurkite labiau į turinį orientuotą strategiją

Praktiškai kiekvienas patyręs el. pašto rinkodaros specialistas testuoja bei analizuoja keletą kiekvieno išsiųsto laiško elementų. Dažniausiai tai būna laiško temos eilutės – tą tikrina net 70% rinkodaros specialistų. Kiti 60% sako, kad tikrina žinutės turinį, 54% -„call to action” mygtukus ir jų dizainą, 34% – personalizacijos elementą. Tad natūralu, jog nuolat atlikdami testus, marketingo specialistai turi sukaupę nemažai duomenų, kurie leidžia formuoti ir kitas marketingo startegijos dalis – įskaitant ir svetainės optimizaciją.

Galų gale, jei turite efektyvų el. pašto adresatų sąrašą, gavėjai yra visos jūsų tikslinės auditorijos dalis. Taigi, pvz., jei pastebėsite, kad konkreti antraštė iššaukia pageidaujamą auditorijos reakciją, tą antraštę galite panaudoti kaip atitinkamo svetainės puslapio pavadinimą arba išnaudoti jos efektyvumą ir kitose kampanijose.

SEO

4. Nukreipkite patikrintus el. laiškus į naują svetainės turinį

Yra daugybė metodų, kaip galite sukurti naujienlaiškius ir kitas el. pašto kampanijas. Vienas iš geriausių būdų yra sukurti originalų turinį konkrečiai jūsų prenumeratoriams ir pasirinkti temas, kurios yra labai svarbios jų interesams ir poreikiams. Pavyzdžiui, jei jūsų įmonės specializacija – asmeninių finansų valdymas, galite naujienlaiškiuose naudoti trečiųjų šalių sukurtus straipsnius, dažniausiai susijusius su tendencijomis finansų sektoriuje, taip pat į kitus dalykus, kurie tam tikru būdu gali būti susiję su įmonės tiksline auditorija.

Siekdami pagerinti jį kaip pagrindinį srauto generacijos įrankį, galima pradėti kurti originalų el. pašto turinį, kuris būtų ne tik labai svarbus jų prenumeratoriams, bet ir sutelktų dėmesį į originalias finansines temas, kurių dar neaptarė kitos publikacijos. Nors kyla mintis, ar verta įdėti tiek daug darbo į el. pašto marketingą ir ar tai pagerintų įmonės rezultatus – tikrai taip. Jei jus baugina darbo kiekis, nepamirškite, kad naujas sukurtas turinys nebūtinai turi apsiriboti tik el. paštų kampanijose. Naują turinį galima publikuoti svetainėje kaip naują blogo įrašą – o tai irgi naudingas SEO elementas.

5. Skatinkite pasidalijimus socialiniuose tinkluose

Pateikiant turinį tikslinei auditorijai, padidėja socialinių pasidalijimų potencialas. Ypač, jei juos skatinate taip padaryti. Bet ar tai tikrai susiję su SEO strategija? Padidėjęs socialinis matomumas gali padidinti jūsų SEO, nors netiesiogiai. Netiesiogiai galite jį naudoti siekiant:

  • Rasti nuorodų kūrimo galimybes;
  • Padidinti teigiamus prekės ženklo paminėjimus;
  • Sukurti vertingus ryšius.

Be to, yra įrodymų, kad socialinės akcijos koreliuoja su geresniu paieškos matomumu. Viename „Hootsuite“ eksperimente bendrovė pasirinko 90 turinio elementų, kuriuos išbandė per dvi savaites:

  • 30 iš šių straipsnių (kontrolinių) apskritai nebuvo bendrinamos socialinėse platformose;
  • 30 buvo dalijamasi tik organiniu būdu;
  • 30 dienų buvo iškeliami dviem dienomis su 100 JAV dolerių biudžetu.

Koreliacija tarp šios veiklos ir kiekvienos grupės paieškos matomumas yra aiškus: puslapiai, kuriais buvo dalijimasi organiškai, buvo 12 proc. geriau matomi paieškos rezultatų puslapiuose; iškelti puslapiai- 22 proc. Tai rodo, kad dalijimasis socialiniuose tinkluose gali būti naudingas – ir tik nedaugelis strategijų yra veiksmingesnės, nei jūsų turinio pateikimas skaitytojams tiesiogiai.