Srauto optimizavimas


Naujausios srauto audito ir optimizavimo paslaugos, skirtos El. Prekybos ir ne E-komercijos klientams.

Google Shopping apsipirkimo kampanijos, kurioms didžiausią įtaką daro klientų srautas, tapo plačiai naudojamos bei pritaikomos nuo tada, kai tai „Google” ėmė koncentruotis į Apsipirkimo skelbimus (angl. PLAs). Nuo 2014 metų, kiekvieną mėnesį išleidžia atnaujinimus, kurie iškelia geriausius produktus vartotojams.

Google shopping

Būtent dėl to, CET.LT vidinį srautą valdančių specialistų komanda didžiuojasi sekdami ir pritaikydami kiekvieną „Google“, „Bing“ ir „DoubleClick“ atnaujinimą.

Kaip nuspręsti kokios optimizavimo strategijos jums reikia?

Mes suprantame, kad naujienų srauto kategorijų yra beveik tiek pat, kiek ir unikalių internetinių svetainių. Turėdami tai omenyje, žinome, jog nėra vienos universalios optimizavimo strategijos, kuri tiktų kiekvienam projektui. Vietoj to, sukūrėme tris konkrečias strategijas, kad bent viena iš jų atititiktų jūsų projekto poreikius, nepriklausomai nuo projekto srities ar dydžio.

Naujienų srauto auditas

Ši strategija labiausia tinka smulkiam verslui, galinčiam su nedidelėmis administravimo pastangomis kontroliuoti naujienų srauto formatą ir kūrimą. Atsiųskite mums savo dabartinį naujienų srauto kanalą ir mes atliksime pilną auditą, suteikdami informaciją bei rekomendacijas dėl projekto sričių, kurias reikėtų optimizuoti, kad jos galėtų veikti kuo geriau „Google“, „Bing“ ir „DoubleClick” inventoriaus valdymo sistemose.

Naujienų srauto atnaujinimas

Ką tik aprašyti procesai beveik atitinka jūsų verslą, išskyrus tai, kad jūsų programuotojai negali be didelių pastangų valdyti visų naujienų srauto procesų? Tokiu atveju, naujienų srauto atnaujinimo strategija pritaikyta būtent jums. Užuot tiesiog atlikus auditą, pagal šią strategiją, mes atliktume „offline” pakeitimus, kuriuos būtų galima vėliau sinchronizuoti ir įtraukti į naujienų srautą. O kaip dėl naujų produktų? Vėlgi, tam turime sprendimą. Po pradinio naujienų srauto atnaujinimo, galime pasiūlyti šablonų paketą, kurio pagalba naujai įkeltus produktus galima optimizuoti taip, kad jų aprašymai būtų tiek pat kokybiški ir efektingi.

Visų kanalų optimizavimas

Jeigu turite didelės apimties verslą su didele produktų apyvarta arba šiuo metu neturite galimybės valdyti savo naujienų srauto kūrimo – tai bus tinkamiausias variantas jums. Šioje strategijoje siūlome kiekvieną mėnesį atlikti visų jūsų naujienų srautų kanalų optimizavimą, kad kiekvienas naujas įrašas atitiktų optimizavimo strategiją.

Jeigu radote jūsų verslui tinkamą naujienų srauto optimizavimo strategiją, džiaugtumėmės, galėdami su jumis susisiekti ir atlikus naujienų srauto auditą, parodyti, kokią naudą jis galėtų suteiki jūsų projektui.

Jau esate patenkinti savo naujienų srautu?

Labai gerai! Tačiau sutikite, tobulumui nėra ribų. Kodėl gi nesusisiekus su mumis, tam, kad galėtume apžvelgti rinkos procesus, kurie padėtų pritaikyti produktų srautus „DoubleClick” paieškų valdymo platformai i ir pamatyti, kaip šio įrankio naudojimas galėtų dar labiau pagerinti jūsų reklamines kampanijas ir naujienų srautą.

Turite klausimų?
mes į juos atsakysime

Skambinkite telefonu: (8-52) 100 104

Rašykite: info@cet.lt

Adresas: Savanorių pr. 176C-93, Vilnius LT-03154

Darbo laikas: Pirmadienis – Ketvirtadienis 8:00 – 17:00, Penktadienis 8:00 – 16:00

Rekvizitai:
UAB „Commercial Engineering Technologies“
Adresas: Savanorių prospektas 176C-93, Vilnius
Įmonės kodas: 302624745
PVM mokėtojo kodas: LT100006610314
Bankas: AB „DNB“
SWIFT AGBLLT2X Banko kodas 40100
Ats. sąsk.: LT634010042403207519