Share Button

Interneto bendrovė „Google“ bendradarbiaus su žiniasklaidos tyrimų bendrove „Nielsen“. Kontrakte numatyti įvairūs televizijos auditorijos tyrimai, laidų žiūrimumo analizės. Rinkos ekspertų teigimu, šiuo žingsniu „Google“ siekia išplėsti televizijoje publikuojamos reklamos verslą, padidinti jos efektyvumą.

Interneto milžinė ir anksčiau teikė reklamą keliose JAV kabelinėse televizijose. Specialia „Google“ technologija buvo registruojamas TV turinio žiūrimumas. „Nielsen“ yra viena didžiausių žiniasklaidos analizės bendrovių, turinti didelę tyrimams reikalingą bazę. Pranešama, jog bendradarbiaudamos įmonės fiksuos įvairius reklamos efektyvumo rodiklius, nuodugniai tirs televizijos auditoriją.

„Tikimės, jog bendradarbiavimas su pirmaujančia žiniasklaidos auditorijos analitine bendrove duos labai gerų rezultatų. Mūsų tikslas – televizinę, internetinę ir mobiliuosiuose telefonuose publikuojamą reklamą sujungti į vieną bazę. Tai turėtų maksimaliai padidinti „Google“ teikiamų rinkodaros įrankių efektyvumą“, – teigė „Google“ televizinės reklamos padalinio vadovas Kevalis Desai.

„Google“ paslaugomis besinaudojančios televizijos tikisi, jog sutartis su „Nielsen“ padės susigrąžinti iš TV į virtualius kanalus savo kampanijas perkėlusius verslininkus. „Google“ ir „Nielsen“ kontrakto vertė neskelbiama.