Kviečiame pažvegti į tris pavyzdžius iš Lietuvos verslų, naudojančių Google AdWords reklamos sprendimus. Jeigu jūs norėtumėte pasidalinti savo verslo augimo istorija su Google AdWords – palikite komentarą po šiuo įrašu ir būtinai susisieksime!
Ilona Balkuvienė, direktorė, „Vėjų fėja“ |
„Vėjų fėja“ užsiima suaugusiųjų bei vaikų neformaliuoju ugdymu, organizuoja renginius. Šios bendrovės verslas sezoniškas, todėl „AdWords“ kampanijas ji rengia, pavyzdžiui, prieš vasarą, kai tėvai planuoja atžalų stovyklas, arba artėja mokslo metų pradžia. „Vėjų fėjos“ direktorė Ilona Balkuvienė net neabejoja, kad tai veikia – kampanijų metu potencialių klientų srautas išauga apie 50 %. Kol kas įmonė naudojasi tik įprastinėmis „AdWords“ funkcijomis, tačiau artimiausiu metu planuoja pasikinkyti ir pakartotinės rinkodaros galimybes.
Paklausta, kodėl jai patinka „AdWords“, atsako juokdamasi: „Todėl, kad duoda naudos!“. „Vėjų fėja“ naudojasi ir „Facebook“ tinklu, kuriame skelbia žinias savo sekėjams. Tačiau, anot Ilonos, „Facebook“ naujienos ir „AdWords“ reklama puikiai dera tarpusavyje. Interneto reklamai „Vėjų fėja“ skiria apie 50 % viso reklamos biudžeto, iš jų apie 30–40 % išleidžia „AdWords“ kampanijoms.
German Degollado Brito, įkūrėjas ir direktorius, „Ispanų kalbos namai“ |
Į Lietuvą visada gerai nusiteikęs meksikietis German Degollado Brito atvyko prieš 11 metų. 2009-aisiais ėmėsi verslo – pradėjo mokyti ispanų kalbos. Dabar, paklaustas, kuo užsiima, su nepakartojamu ispanišku akcentu lietuviškai išberia: „Organizuojame geriausius ispanų kalbos kursus Vilniuje“.
Apie „AdWords“ jis pasakoja entuziastingai. Ispanų kalbos namai „AdWords“ pradėjo naudoti prieš vienerius metus. Studentų kiekis per šį laikotarpį išaugo daugiau nei 20 %, teko net įdarbinti du naujus mokytojus. Ispanų kalbos namų interneto reklamos biudžetas ribotas, tačiau aiškiai pamatuojama investicijų į „AdWords“ grąža Germanui tinka puikiai. Germanas sako, kad gali įsivaizduoti daug ką, bet neįsivaizduoja nieko, kas galėtų priversti nutraukti „AdWords“ kampanijas. „AdWords“, pasak Germano, dabar jau nebeatskiriama jo mokyklos dalis.
Monika Limbienė, marketingo vadovė, „Sugihara“ |
Rinkos naujoke grožio terapijos ir chirurgijos klinikos „Sugihara“ pavadinti nepavyktų. Ji įkurta 1994 metais, o interneto svetainę turi jau beveik dešimt metų. Intensyviai naudotis „Google AdWords“ galimybėmis klinika pradėjo prieš trejus metus. „Sugiharos“ rinkodaros vadovė Monika Limbienė sako, kad per šiuos 3 metus klinikos apyvarta išaugo bene dvigubai, ir tai pasiekta ne be „AdWords“ pagalbos.
Monika pasakoja, kad tam tikras klinikos paslaugų grupes reklamuoja vien tik per „AdWords“ ir to visiškai pakanka, kad būtų pasiektas šimtaprocentis tų paslaugų užimtumas. „AdWords“ privalumais Monika laiko galimybes sutaupyti rinkodaros lėšų, nes, jos teigimu, reklama per „Google“ tinklą yra pigesnė, nei nacionaliniuose portaluose. Be to, per „AdWords“ pasiektos ir užsienio rinkos, pavyzdžiui, Norvegija.