„Google Ads” pristato 3 naujas aukciono strategijas

„Google“ įdiegė tris naujas kainų siūlymo strategijas, kurios siūlo daugiau lankstumo nei „Smart Bidding“. Šiuo metu tam tikra automatinio kainų siūlymo forma (įskaitant „Smart Bidding“) naudojasi daugiau nei 70% „Google Ads” reklamuotojų. Ir nors jie yra patenkinti esamomis galimybėmis, visgi atsirado poreikis daugiau reguliuoti. Reaguodama į tai, „Google“ pristatė šias tris naujas kainų aukcionų naujoves:
KAMPANIJOS LYGIO NUSTATYMAI
Vartotojai galės nustatyti konversijos tikslus kampanijos lygiu. Anksčiau vartotojai galėjo nustatyti konversijos tikslus tik paskyros lygiu, o tai reiškia, kad tokį patį tikslą turėjo visos paskyros kampanijos. Dabar jie gali susieti atitinkamus konversijos tikslus kiekvienai kampanijai atskirai. „Google“ pažymi, kad tai bus ypač naudinga paskyroms, turinčioms aiškiai skirtingus kampanijos tikslus.
SEZONIŠKUMO NUSTATYMAI
„Google” atkreipė dėmesį į vartotojų pageidavimą reguliuoti sezoniškumą. Reklamuotojams reikia kontrolės, kad galėtų valdyti riboto laiko įvykius, pvz., vienkartines akcijas. Taigi „Google Ads“ diegia sezoniškumo koregavimus. Vienas iš būdų, kaip jie galėtų būti naudojami, yra planuojant pakeitimus tam tikram laikotarpiui, kai tikimasi, kad konversijos reitingas padidės.
KONVERSIJOS VERTĖS MAKSIMIZAVIMAS
Maksimali konversijos vertė yra nauja kainų siūlymo strategija, kuri leidžia reklamuotojams optimizuoti didžiausią konversijos vertę per ribotą biudžetą. Iki šiol konversijos strategijos buvo labiau orientuotos į efektyvumą.
VERTĖS TAISYKLĖS
Galiausiai, artimiausiu metu „Google Ads” pristatys vertės taisykles (angl. value rules), kurios leis reklamuotojams išskirti konversijos vertes pagal savybes, pavyzdžiui, vietą, įrenginį ir auditoriją. Naudodamiesi vertės taisyklėmis, reklamuotojai gali patys keisti konversijos vertes, kad jie labiau atitiktų jų verslo tikslus.