Share Button

Praėjusių metų spalio mėnesį „Facebook“ pristatė naują nedidelio verslo viešinimo funkciją, naudojant pakaitinį nuotraukų demonstravimą (angl. Slideshow).

Pakaitinių nuotraukų demonstravimas turi du svarbiausius tikslus: greičiau ir pigiau sukurti vaizdo nuotraukų montažą ir padaryti jį prieinamą rinkoms, turinčioms lėtesnį interneto ryšį. Šiandien „Facebook“ pristato ne vieną naują pakaitinio nuotraukų demonstravimo patobulinimą:

  • Reklamuotojai gali pridėti tekstą, pasirinkti šabloną ir spalvas, kuriant vizualinę reklamą. Tuomet, jie gali pasirinkti garso failą, kuris atspindintį jų siūlomą produktą, o ateityje atsiras galimybė patiems reklamuotojams įkelti savo garso failus.
  • Reklamuotojai gali sukurti tokią prezentaciją, kuri automatiškai bus paleidžiama tiems, kurie naudojasi „Android“ sistemomis telefonuose ar planšetėse.
  • Pakaitinis nuotraukų demonstravimas yra sujungtas su socialinio tinklo nuotraukų galerija.
  • Reklamuotojai gali automatiškai konvertuoti vaizdo įrašą į nuotraukų montažą, turintiems lėtesnį interneto ryšį.

Anot „Facebook“, naująja „Slideshow“ reklamos galimybe šiuo metu gali pasinaudoti daugiau nei 200 valstybių gyventojų. Atliktas bandymas su kojinėmis prekiaujančia įmone „Stance“ parodė, kad naujasis reklamos formatas 48% sumažino įsigijimo kaštus (angl. cost per acquisition) bei padidino CTR (liet. paspaudimų rodiklis) daugiau nei du kartus lyginant su jau tradicinėmis nuotraukų reklamomis.