EuroSpintos.lt – Sėkmės istorija

Facebook Canvas skelbimai pritraukia naujus lankytojus į svetainę

CET.LT ir Eurospintos.lt panaudojo visiškai naują tik mobiliesiems telefonams skirtą „Canvas“ skelbimų formatą, kad efektingai pasiekti aukščiausias visų mokamų socialinių kampanijų įtraukimo metrikas.
eurospintos156789n

EuroSpintos.lt – gamina bei montuoja spintas stumdomomis durimis, prieškambario ir miegamojo spintas bei virtuvės baldus. Jie ieškojo naujoviškų būdų padidinti prekės ženklo žinomumą ir pritraukti į savo internetinę svetainę daugiau naudotojų.

Po CET.LT paslaugų, valdant  mokamą paieškos rinkodarą panaudojimo, EuroSpintos nusprendė plėsti savo kompetenciją įtraukiant jų mokamą socialinę veiklą, 2016 metų vidurį. Visai neseniai mes dirbome kartu norėdami pradėti naudoti „Canvas“ interaktyvų mobiliems telefonams skirtą skelbimų formatą Facebook socialiniame tinkle, pirmą kartą abiems šalims.

„Canvas“ skelbimus  išleido Facebook jau ankščiau, 2015 metais. Tai įkvepiantis skelbimų formatas, kuris leidžia įmonėms papasakoti istorijas ir pademonstruoti jų produkciją labai patraukliu formatu. Skelbimas gali būti sudarytas iš vaizdo įrašų, nuotraukų ir aktyvių mygtukų derinio, suteikiantis naudotojui galimybę daryti viską nuo perbraukimo per produktų karuselę iki mobiliojo telefono pakreipimo tam , kad pamatyti panoraminį vaizdą.

facebook-puslapys

Tikslai

Tikslai buvo dvejopi; kol buvo siekiama didinti prekės ženklo žinomumą tarp tikslinės auditorijos atstovų, mes taip pat siekėme pritraukti naujų, patrauklių naudotojų į Eurospintos.lt interneto svetainę, atsižvelgiant į jų platėjančius rinkodaros siekius, t.y. dešimt tūkstančių sesijų per mėnesį visais prekybos kanalais (kaip stebima „Google Analytics“).

Strategija

Anksčiau, Eurospintos.lt dėjo pastangas  į statinio vaizdo skelbimų formatą Facebook socialiniame tinkle, bet galimybės papasakoti istoriją ar perduoti kompleksinę vaizdinę žinutę su skelbimais buvo šiek tiek ribotos. Dirbant su kūrybine komanda Eurospintos.lt mes pradėjome naudoti „Canvas“ skelbimų formatą iškart kai jis tapo viešas. Mokamos socialinės rinkodaros komanda CET. Lt tada pradėjo svarstyti taikymo galimybes atsižvelgiant į pirmiau minėtus tikslus pasiekiant maksimalų pasiekiamumą labai svarbiai ir patraukliai naujų naudotojų auditorijai. Tuo tikslu mes nusprendėme panaudoti  žiūrovų auditoriją sutelkiant dėmesį į tuos žmones, kurie „pamėgo“ Eurospintos.lt puslapį Facebook tinkle, su 10 proc. riba.

Rezultatai

Turint omenyje tai, kad „Canvas“ tai tik mobiliesiems telefonams skirtas formatas ir jis neveikė taip ilgai, kaip kitos kampanijos, rezultatai buvo tikrai įspūdingi, su antra vieta pagal paspaudimų skaičių tinklalapyje po originalios kampanijos (pavienių nuotraukų ar karuselės skelbimų formato). Vidutinis visų kampanijų MUP taip pat buvo žemesnis (0.21€ prieš 0.35€), lyginant su AdWords paieškos MUP (0.24€)  tuo pačiu laiko periodu.

Neginčytinai, tai patogiausias pasiekimo formatas:

  • 28 teigiami atsiliepimai palyginus su 5 už karuselę ir 8 už pavienius vaizdus (rugsėjis – spalis 2016);
  • 24 įvykdytos konversijos lyginant su 4 karuselės skelbimais ir 6 pavieniais vaizdais;
  • 30 pasidalinimu, lyginant su 15 karuselės skelbimais ir 2 pavieniais vaizdais;
  • 1300 žmonių pamėgo puslapį, lyginant su 210 pamėgusiais karuselės skelbimus.

Remiantis šiais rezultatais, Eurospintos.lt jau išleido antrą „Canvas“  versiją remiantis jų atnaujinta kampanija.