Share Button

Esate smulkus verslininkas? Šie socialinių tinklų rinkodaros patarimai – kaip tik jums

Autorius | Bir 28, 2019 | Google naujienos | 0 komentarų

Kasdieniai pardavimų, operacijų, darbo užmokesčio, sąskaitų faktūrų išrašymo, aptarnavimo ir kitų darbų vykdymas užima daug laiko ir energijos. Dėl to nukenčia smulkiųjų verslininkų marketingo kokybė. Mažų įmonių marketingas dažniausiai paremtas tik elementariu, būtiniausiu pagrindu. Tai reklamos kampanijos, kurios daro įtaką srautui ar pardavimo strategijai, ir jos apima el. pašto rinkodarą, SEO ir mokamą paiešką.

Tuo tarpu socialinės medijos lieka pamirštos, arba į jas žiūrima ypač atsainiai ir atliekamas tik būtinas minimumas. Socialinių tinklų rinkodara neturi būti didžiulis įsipareigojimas ar didelė laiko investicija, taip pat turėtų būti ne per daug sudėtinga ir kompleksiška, kad ją būtų sunku įgyvendinti.

Skatiname dirbti protingiau, o ne sunkiau, todėl siūlome pasinaudoti aštuoniais patarimais, kurie leis sukurti socialinių medijų strategiją – prasmingą ne tik turimiems ištekliams, bet ir efektyvią, galinčią pritraukti srautą į svetainė ir teigiamai paveikti jūsų verslą.

1. Identifikuokite auditoriją

Jei dar nežinote, kokia tikslinė auditorija yra skirta jūsų produktams, paslaugoms ar pasiūlymams, tada turėtumėte pradėti nuo to. Tai nėra sudėtingas mokslinio tyrimo objektas, tad išsiaiškinti tikrai nėra sudėtinga.

Pirmiausia, nueikite į asmeninę „Google Analytics“ paskyrą – aktyvinkite interesų skiltį ir pažiūrėkite, kurios grupės yra pažymėtos. Jei neturite dabartinių duomenų, galite pasitelkti „Google Ads” vaizdinės reklamos ir „Facebook“ skelbimų planavimo įrankius, kad ištirtumėte interesų, demografijos ir elgesio parinktis ir pamatytumėte, kaip kategorijos ir taikymas atitinka jūsų supratimą apie klientus ar pirkėjus.

Naudodami bet kokius darbo ar patobulintus konkrečių asmenų modelius, galite sutaupyti laiko ir tiksliai suderinti savo žinučių siuntimą ir taikymą socialinės žiniasklaidos tinkluose, kad galėtumėte perkelti tinkamo dydžio tinklą ir įgyti pakankamai konkrečios informacijos.

2. Žinokite savo kliento kelią

Ko gero, mes visi daugiau ar mažiau žinome bent porą žingsnių, kaip pagerinti vartotojų įsitraukimą, pardavimus ir pagrindinį srautą. Tai galėtų būti specifinis marketingo kanalas, kampanija ar bet kuri turinio kategorija. Tačiau problema yra ta, kad didžioji dalis įmonių neturi tokios galimybės, kad vienu paspaudimu „užvestų” klientą tiesiai į pirkimo kelią pirmo apsilankymo svetainėje metu.

Nors sunku gauti išsamios informacijos apie jūsų individualaus kliento kelią link galutinio tikslo – pirkimo, visgi yra galimybių: pavyzdžiui, nustatyti, kuris turinys geriausiai rezonuoja su auditorija prieš jiems atliekant konversijos veiksmą. Taip pat jūs galite susikontaktuoti su klientais, kad išsiaiškintumėte, ką jie vertina priimdami tam tikrą sprendimą.

3. Viską tikrinkite

Jei susidūrėte su iššūkiais, susijusiais su pirmais dviem patarimais, tikėtina, kad neturite tiek daug duomenų ar informacijos. Pokyčių sekimas ir jų matavimas yra kritiniai marketingo elementai. Nesiremiant jokiais duomenimis, jūsų marketingo strategija yra tik spėjimas, kuris negarantuoja teigiamų rezultatų. Įsitikinkite, kad visi jūsų svetainės puslapiai yra stebimi „Google Analytics“. Taip pat įsitikinkite, kad visas turinys, kurį pateikiate el. paštu, socialiniuose ir kituose šaltiniuose, naudoja UTM stebėjimo parametrus, kad jie galėtų būti tinkamai suskirstyti „Google Analytics“ įrankyje. Raskite būdų, kaip panaudoti reklaminius kodus ir kitus šaltinio kodus, kad būtų galima sujungti online ir offline internetinius duomenis.

Social Media

4. Naudokite lanksčius metodus

El. knygos, spausdintos publikacijos, internetiniai seminarai ir kitas turinys gali būti efektyvi priemonė siekiant patraukti dėmesį, išlaikyti ryšį ir rezonuoti su savo auditorija. Tačiau tai yra pernelyg daug pastangų ir išteklių reikalaujantis procesas, vykstantis turinio kūrimo etape.

Puikus būdas išbandyti socialinius tinklus ir išsiaiškinti tinkamus turinio tipus, skelbimo dažnumą, taikymo parinktis (apmokamam ir reklaminiui turiniui), laikotarpį ir tt., yra atlikti reguliariai atliekamus greitus testus. Lanksčioji rinkodara pastaraisiais metais tapo vertinga strategija. Ji pasižymi sparčiu mąstymu, panašiu į tokį, kokio tikitės programinės įrangos kūrimo ir kitose disciplinose.

Kaip maža įmonė, tikriausiai neturite laiko ar biudžeto statistiškai reikšmingam imties dydžiui, todėl imkite platų turinį ir parinktis ir peržiūrėkite, kas veikia efektyviausiai prieš investuojant daug lėšų į vieną turinį arba vieną strategiją, pagal kurią planuojate vertinti socialinių tinklų potencialą kaip kanalą.

5. Keiskite turinį pagal poreikį

Jei įmanoma, jūs galite ir turėtumėte ieškoti galimybių esamam turiniui ir šaltiniams panaudoti. Jei sukūrėte puikų tinklaraščio įrašą kaip savo SEO strategijos dalį, išbandykite jį socialiniu lygmeniu. Jei kuriate turinį savo el. pašto auditorijai, kai kuriuos iš jų pritaikykite socialiniams tikslams.

Naudodami turinį daugiau nei vienoje vietoje, galite gauti geresnę investicijų grąžą atskiriems turiniams, taip pat gauti daugiau duomenų ir pamatyti, kaip jis veikia įvairiuose kanaluose. Kol informacija tebėra tiksli ir aktuali, nieko blogo dalintis tuo, kas buvo jūsų svetainėje jau keletą metų. Galbūt jūs turite tikrai kokybišką ir gerą turinį, tačiau jis pernelyg giliai paslėptas arba apribotas paieška ar auditorija. Naudojamo turinio naudojimas ir rezonavimas yra patikima testavimo strategija ir socialinėse medijose.

6. Imkite pavyzdį iš konkurentų

Sunku atsakyti, kaip dažnai kompanija turėtų skelbti socialines žiniasklaidos priemones ir kokio tipo turinys turėtų būti, nes atsakymas priklauso nuo daugelio faktorių. Jūsų konkurentai gali suteikti jums idaug naudingų idėjų ir padėti užvesti ant teisingo kelio. Todėl atkreipkite dėmesį į tam tikrus aspektus:

  • publikavimo dažnumą;
  • kokiomis savaitės dienomis jie publikuoja;
  • kokio dydžio jų sekėjų bazė;
  • kokių tipų organiniai, apmokami ir reklaminiai turiniai naudojami;
  • kokio tipo publikacijos turi didžiausio pasisekimo.

Konkurentų analizė leidžia sudaryti tinkamiausią unikalią socialinių medijų strategiją.

Social Media

7. Planuokite tam laikui, kai jo neturėsite

Net jei esate 100 proc. įsipraeigoję laikytis socialinės žiniasklaidos plano, tam tikrų pakeitimų išvengti neįmanoma. Visada atsiras situacijų, kai neturėsite laiko susitelkti į socialines žiniasklaidos priemones – dėl to reikia numatyti net tokius atvejus. Rekomenduojame sukurti turinio kalendorių ir sistemą – tuomet visada žinosite, kas kokį turinį skelbia ir kada. Jei paraginsite komandos narius kiekvienam įsipareigoti ir laikytis plano bei gairių, galite užtikrinti, kad turinio strategija išliks stabiliai įgyvendinama net ir tuomet, kai atsiras kitų momentinių prioritetinių darbų.

8. Optimizuokite kaip ir kituose kanaluose

Turėkite omenyje, jog vykdant strategiją galite susidurti tiek su sėkme, tiek su nesėkme. Pasikliaukite optimizacija ir lankstų požiūrį kaip ir vykdant paieškos marketingo kampanijas. Nustatykite laiko periodą, strategiją, ir optimizuokite vykdant įvairius testus. Pavyzdžiui, reklamoms ir kitam apmokamam turiniui tinka A/B testas, tuo tarpu organiniam turiniui galite palyginti ir kontrastuoti skirtingus turinio, pranešimų, pranešimų tipus ir matyti, kaip jie veikia. Jei galite valdyti pakankamai kintamųjų – visada viską testuokite!