e4office.lt – Sėkmės istorija

AdWords paieškos kampanijos investicijų grąžos santykį (ROI) padidinom 1200% su 45% mažiau išlaidų

4ofiice-logo

Tikslai

e4office.lt – gerai žinoma spausdinimo ir kopijavimo technikos didmeninė ir mažmeninė prekybos įmonė, kuri kreipėsi į mus, kaip į skaitmeninės rinkodaros agentūrą, jau turinčia patirties įmonių rinkodaros strategijų kūrimu. Įmonės užduotis buvo sutvarkyti ir optimizuoti AdWords paskyrą. Perėmę paskyrą iš esamos agentūros mes nustatėme tokius tikslus:

  • Padidinti pajamas ir pasiekti investicijų grąžos santykį (ROI) 8:1
  • Padidinti prekės ženklo žinomumą

Strategija

Po paskyros perdavimo, mes ėmėmės pilno audito ir greitai supratome, kad nors prieš tai dirbusi agentūra pasiekė aukšto parodymų skaičiaus, jų skelbimai turėjo itin žemą paspaudimų rodiklį (CTR – click through rate), kuris atsispindėjo konversijų trūkumui. Tai turėjo didžiausią įtaką e4office prekės ženklo matomumui ir investicijų grąžos rodikliui .
Siekiant e4office pagrindinio tikslo, t.y. prekės ženklo žinomumo ir pajamų bei investicijų grąžos rodiklio (ROI) padidėjimo, mes nusprendėme išplėsti prekės ženklo reklamos išlaidas, priskiriamas visai paieškai ir vaizdiniai reklamai (Dynamic Search Ads).

Rezultatai

Apjungus paieškos ir vaizdinę reklamą ir sukuriant paskyros struktūra, kuriai būdingas aukštas detalumo lygis, mes galėjome pasiekti trokštamų rezultatų e4office prekės ženklui Lietuvoje: 76 procentais padidėjusios metinės pajamos, investicijų grąžos rodiklis (ROI) 27:1 (1200 procentų padidėjimas!!!) ir 45% sumažėjusios išlaidos.

Pajamos:

  • 1200% padidėjęs investicijų pelningumo rodiklis (ROI)
  • 39% padidėjusios pajamos
  • 45% sumažėjusios išlaidos
  • 40% sumažėjęs CPC
  • 60% sumažėjęs CPA

Prekės ženklo žinomumas:

  • 57 kartus išaugęs paspaudimų rodiklis (CTR)
  • 60% parodymų sumažinimas. Nors parodymų skaičius labai sumažėjo, mes padidinome konversijos rodyklį (CRO) 34%, parodydami, kad mes orientavomės į tikslinę rinką.