Share Button


„Google“ ankstyvieji bandymai parodė, jog tekstiniai skelbimai „YouTube“ ir „Google“ paieškos rezultatuose veikia labai panašiai.

Įdiegus „TrueView“ veiksmų skelbimų funkcijas, pvz., vietovės plėtinius ar call-to-action mygtukus, „YouTube“ reklamos tampa labai panašios į tradicinę paieškos reklamą. Apie tai „YouTube“ prakalbo sausio mėnesio gale „SMX West“ konferencijoje San Jose mieste.

Kas keičiasi? „Google“ įtraukia „YouTube“ į savo paieškos partnerių tinklą.

Ką tai reiškia? Nuo šiol jūsų jūsų teksto skelbimai gali būti rodomi „YouTube“ paieškos rezultatų puslapiuose, kai interneto vartotojai pateikia tam tikrų raktažodžių užklausas, susijusias su jūsų kampanija. Kita vertus, šiuo metu teksto skelbimai bus rodomi tik „YouTube“ mobiliajame paieškos kanale.
Kodėl tai aktualu? „YouTube“ teigė, kad šią funkciją tyrė net keletą mėnesių ir kad „YouTube“ mobiliųjų paieškos rezultatų tekstinių konversijos kaina yra labai panaši į „Google“. Tai rodo, kad teksto skelbimai, rodomi teisingam asmeniui tinkamu laiku ir atitinkantys paieškos tikslus, net vaizdo įrašų kontekste gali būti tikrai veiksmingi gerinant konversijų skaičių.

Tuo tarpu skelbimų plėtiniai mobilaus „YouTube“ paieškos rezultatuose šiuo metu dar nepalaikomi.