Prieš kiek daugiau nei mėnesį Lietuvoje buvo pristatytas vartotojų elgsenos barometras, vizualiai pristatantis tendencijas, kaip Lietuvos ir kitų šalių klientai naudojasi internetu pirkdami prekes ar paslaugas.
Su “Consumer Barometer” įrankiu galima rasti naudingos informacijos apie potencialius klientus, geriau suprasti jų apsisprendimo kelią iki produkto įsigijimo bei palyginti kelių šalių vartotojus tarpusavyje. Šis įrankis atskleidžia vis labiau stiprėjančią pasaulinę tendenciją paiešką atlikti internete prieš įsigyjant prekę parduotuvėje.
“Consumer Barometer” patvirtina, kad Lietuvos vartotojai savo elgsena internete niekuo nesiskiria nuo Vakarų Europos vartotojų. Internetu mūsų šalyje naudojasi trys ketvirčiai šalies populiacijos. Naršymui internete 75 proc. Lietuvos gyventojų naudojasi stacionariais ar nešiojamaisiais kompiuteriais, 35 proc. – išmaniaisiais telefonais, 9 proc. – planšetiniais kompiuteriais.