1. Kuo vartotojui bus naudingas padidintas plotas „Google Adwords“ tekstiniuose skelbimuose?
Išplėstinio teksto skelbimai yra du kartus didesni nei dabartiniai teksto skelbimai. Jie yra suprojektuoti taip, kad maksimaliai padidintų naršymo našumą mobiliosiose įrenginiuose. Skelbimai bus rodomi staliniuose kompiuteriuose ir mobiliųjų įrenginiuose, kurie išsidėstys automatiškai pagal prietaiso ekrano dydį.
2. Kodėl „Google“ nusprendė atlikti šį pakeitimą?
„Google“ tai vadina didžiausiu pokyčiu teksto skelbimams, kurio nebuvo jau 15 metų. Prieš kelis mėnesius „Google“ ėmė galvoti apie tai, kaip atrodytų „AdWords“ skelbimas, teikiant pirmenybę mobiliesiems įrenginiams. Pasirodo, kad daugiau nei pusė trilijono paieškų buvo atlikta naudojant mobiliuosius įrenginius. Idėja sukurti bendrą paiešką įvairiuose įrenginiuose, prasidėjo nuo vasario, kai staliniuose kompiuteriuose buvo atsisakyta skelbimų dešinėje pusėje. Dabar apribojimų tekstiniuose skelbimuose nebebus.
3. Kas pasikeitė padidinus tekstinių skelbimai plotį?
Dabar išplėstinio teksto reklaminiai skelbimai yra du kartus didesni (47 procentais), nei iki šiol buvę „AdWords“ teksto skelbimai. Dėka išplėstinių skelbimų pokyčio iš viso galima naudoti 140 simbolių, o iki šiol buvo nustatyta 95 simbolių riba.
Atnaujintuose skelbimuose |
Dabartiniuose skelbimuose |
Nauji pokyčiai skelbimuose, điais metais |
daugiau antraščių |
vienoje antraštës eilutėje po 25 simbolius |
dviejų antraščių eilutėse po 30 simbolių |
ilgesnė aprašo eilutė |
dviejų antraščių eilutėse po 35 simbolius |
vienos antraštės eilutėje po 80 simbolių |
rodoma susijusi nuoroda |
rankiniu būdu įvesta rodomoji nuoroda yra galutinė ir nukreipimo, nors kartais skelbimuose ji gali bűti ir nepatvirtinta |
domenas bus automatiškai išskleidžiamas iš galutinės nuorodos, o tikslumui užtikrinti galėsite nurodyti kelias nuorodas |
Taigi, papildomas simbolių skaičius padeda kurti patrauklesnius ir emocingesnius skelbimus, o ieškantiems skatina daugiau laiko praleisti naršant.
Žemiau, nuotraukose pateiktas šios naujovės vaizdinis paaiškinimas.
5. Kokia yra naujoviškos antraštės plėstis skelbimuose?
Vartotojai skelbimuose turės dvi antraštes po 30 simbolių eilutėje, dabar galimi 25. Patobulinti tekstiniai skelbimai, leistų padidinti skelbimų greitį.
6. Kiek daugiausia planuojama plėsti tekstinius skelbimų aprašymus?
Vienoje antraštės eilutėje bus galima naudoti po 80 simbolių, dabar dviejų antraščių aprašymuose yra 35 simboliai. Padidinus simbolių skaičių skelbimuose, aprašymai padidėtų 14 procentų.
7. Kaip pasikeitę tekstiniai skelbimai turės įtakos pagrindinei nuorodai?
„AdWords“ automatiškai išskleisti domeną iš galutinės nuorodos. Vartotojai galės nurodyti du nuorodų pasirinkimus ir padidinti rodomą nuorodą simbolių skaičių iki 15.
8. Ar tai pagerins ryšius su visuomene?
Taip, nes daugiau teksto leidžia padidinti ir skelbimų matomumą. Apskaičiuota, kad padidinus simbolių skaičių, išplėstinio teksto skelbimuose, nuorodos matomumas padidėjo daugiau kaip 20 procentų.
9. Kada bus įrengti nauji išplėstiniai skelbimai?
„Google“ dar nežino, kada oficialiai pradės veikti išplėstinio teksto skelbimai, todėl siūlo nuolat stebėti ir sekti naujienas internete.
10. Ką reikia žinoti, norint pasiruošti išplėstiniams teksto skelbimams?
Padidinti teksto kokybę, „AdWords“ paskyroje. Įmonės, kurios dabar užima aukštas pozicijose, pavyzdžiui, nekilnojamojo turto. Daugiau dėmesio skirti teksto optimizavimo skelbimuose. Kadangi dabar „Google“ suteikia du kartus daugiau vietos naudojant išplėstinius teksto skelbimus, todėl verta tikslingai pasinaudoti šia naujove.