Praėjusiais metais pristatėme 11.0 versijos „AdWords“ redagavimo priemonę, o tai buvo svarbiausias įrankio naujinys nuo jo išleidimo 2006 m. Šiandien pristatome dar vieną puikų „AdWords“ redagavimo priemonės naujinį, pasiekiamą visiems reklamuotojams visame pasaulyje. Šios versijos įrankyje visiškai palaikomos etiketės, naujovinti URL, skelbimai tik su skambinimo funkcija, skelbimai programose mobiliesiems ir dar daugiau.
Etiketės
Atsižvelgiant į jūsų atsiliepimus, dabar „AdWords“ redagavimo priemonėje visiškai palaikomos etiketės. Etiketės yra efektyvus būdas tvarkyti paskyros objektus, pvz., kampanijas ar raktinius žodžius, sudarant reikšmingas grupes, kad būtų galima greitai ir lengvai filtruoti duomenis bei kurti ataskaitas, kurios geriausiai atitiktų įmonės poreikius.
Dabar galite kurti, redaguoti ar ištrinti etiketes naudodami skirtuką „Etiketės“, pateikiamą „AdWords“ redagavimo priemonės skiltyje „Bendrinama biblioteka“. Priskirkite etiketes kampanijoms, skelbimų grupėms, raktiniams žodžiams ir skelbimams atitinkamuose duomenų rodiniuose arba jas pašalinkite. Be to, galite filtruoti rodinius naudodami etiketes ir eksportuoti bei importuoti bet kokius su etiketėmis susijusius paskyros pakeitimus.
Naujovinti URL
Anksčiau šiais metais pristatėme naujovintus URL, kurie padeda sutaupyti laiko tvarkant URL stebėjimo informaciją, sumažinti, kaip dažnai „Google“ tikrina svetainę, ir suteikti galimybę pasiekti naujus „ValueTrack“ bei stebėjimo parametrus. Kad padėtume iki liepos 1 d. naujovinti į naują sistemą, pridėjome naujovintų URL palaikymą. Dabar galite naujovinti paskirties URL naudodami „AdWords“ redagavimo priemonę, o atlikę naujovinimo veiksmus, masiškai tvarkyti galutinius URL ir stebėjimo šablonus. Daugiau informacijos, kaip naujovinti URL, pateikiama pagalbos centro straipsnyje.
Skelbimai tik su skambinimo funkcija
Skelbimai tik su skambinimo funkcija yra lengvas ir efektyvus būdas mobiliuosius įrenginius naudojantiems klientams susisiekti su įmone telefonu. Dabar šiuos skelbimus galite kurti ir tvarkyti „AdWords“ redagavimo priemonėje.
Skelbimai programose mobiliesiems
Rodydami skelbimus programose mobiliesiems galite pasiekti vis didėjančią grupę žmonių, kurie mobiliaisiais įrenginiais žaidžia žaidimus, klauso muzikos ir pramogauja. Skiltyje „Raktiniai žodžiai ir taikymas“ dabar galite pasirinkti rodyti skelbimus tam tikros kategorijos programose, įskaitant konkrečias programas (ar paskirties vietas) ir programų mobiliesiems kategorijas, pvz., „Žaidimai“ ir „Apsipirkimas“.
Tėvystės būsena ir tinkinti bendri interesai „Google“ vaizdinės reklamos tinkle
Naudodami taikymą pagal demografinius rodiklius galite pasiekti žmones visame „Google“ vaizdinės reklamos tinkle (VRT), kurie, tikėtina, priklauso tam tikrai demografinei grupei. Be lyties ir amžiaus grupės, dabar galite pasirinkti pasiekti klientus pagal tėvystės būseną.
Be to, pridėjome tinkintų interesų grupių palaikymą skiltyje „Auditorijos“. Naudodami tinkintas bendrų interesų auditorijas galite sukurti savo bendrų interesų auditorijas, atitinkančias verslo poreikius, kad galėtumėte pasiekti tinkamus klientus, kurie domisi jūsų produktais ir paslaugomis.
Ir daug daugiau…
Šios naujausios versijos „AdWords“ redagavimo priemonėje taip pat patobulinta paieškos juosta, lokalizavimo palaikymas ir bendras NS naršymas. Daugiau apie visas naujas funkcijas galite sužinoti pagalbos centro straipsnyje.
Naujovinkite į 11.1 versijos „AdWords“ redagavimo priemonę jau šiandien!
Paskelbė Geoff Menegay, „AdWords“ redagavimo priemonės produktų vadovas