Share Button

5 metodai, kurie pagerins Jūsų svetainės atmetimo rodiklį

Autorius | Bal 11, 2019 | Google naujienos, SEM | 0 komentarų

Atmetimo rodiklis – tai procentinė reikšmė vartotojų, kurie paliko svetainę aplankydami tik vieną – pirmąjį puslapį. Atmetimo rodiklį lengva sužinoti naudojantis tam tikrais duomenų įrankiais, pavyzdžiui, Google Analytics”.

Deja, nemažai verslininkų nesuvokia šio rodiklio reikšmės. Daugelis jų žiūri tik į lankytojų skaičių – kuo jis didesnis, tuo geriau. Didelis srautas indikuoja, kad svetainė yra žinoma, ir tai laiko svarbiausiu rodikliu. Tačiau toks požiūris nėra geras. Laikas, praleistas jūsų svetainėje, yra netgi labai reikšmingas faktorius. Kuo ilgiau lankytojai praleis laiko, tuo labiau tikėtina, jog jie pavirs pirkėjais ar prenumeratoriais. Tačiau kyla klausimas, kaip lankytojus paskatinti pasilikti ilgiau ir aplankyti daugiau puslapių?

Laimei, yra keletas nesudėtingų ir nemokamų būdų, kaip padidinti atmetimo rodiklį ir pagerinti įmonės veiklos rezultatus.

  1. Nuosekliai kurkite turinį

Nuoseklus turinio kūrimas yra vienas geriausių būdų prailginti svetainės lankytojų vizito laiką ir skatinti peržvelgti daugiau puslapių. Naudingas, informatyvus turinys padidins svetainės lankytojų srautą. Šiame sraute atsiras susidomėjusių turiniu – šis lankytojų kontingentas vis sugrįš, o galbūt net taps pirkėjais bei prenumeratoriais. Kaip skelbia „HubSpot”, įmonės, kurios publikuoja 16 ir daugiau įrašų per mėnesį savo tinklaraštyje, vidutiniškai turi 4,5 karto daugiau lojalių lankytojų nei tos, kurios publikuoja vos keletą įrašų.

Taigi, planuokite turinį taip, kad jis būtų nuoseklus, periodiškas ir aktualus daugeliui. Nenaudokite tik vieno turinio formato – pasistenkite publikuoti ne tik tekstus, bet ir vaizdo įrašus, fotoreportažus ir t.t. Dar vienas naudingas patarimas – kurkite vidines nuorodas. Susietos vidinės nuorodos, apimančios visą svetainės turinį, veiks kaip navigatorius, o tai pagerins skaitytojų naršymo patirtį.

  1. Pridėkite nuotraukų ir vaizdo įrašų

Kalbant apie įvairių turinio formatų miksą, pasistenkite įterpti kuo daugiau akį traukiančių nuotraukų bei Youtube vaizdo įrašų. Yra vartotojų, nelinkusių skaityti ilgų tekstų – jie verčiau peržiūrės vaizdo įrašus ir kitą vaizdinę medžiagą.

Pridėkite aukštos rezoliucijos paveikslėlį pagrindiniame svetainės puslapyje, kad iškart atkreiptumėte naujų lankytojų dėmesį. Dauguma svetainių pagrindinį puslapį stengiasi palikti kuo paprastesnį, tačiau puslapio centre įterpia itin akį traukiantį paveikslėlį ar animaciją.

Jei neturite galimybių sukurti autentišką vaizdinę informaciją, visada galite pasinaudoti internete lengvai prieinamais paveikslėlių šaltiniais, kurių autoriai leidžia dalintis nemokamai. Vienas tokių šaltinių – www.unsplash.com

  1. Pagerinkite svetainės greitį

Turbūt nesusimąstėte apie puslapio greičio aspektą siekiant pagerinti atmetimo rodiklį. Tačiau remiantis statistika, pateikiama pačios Google”, 53 proc. mobiliųjų įrenginių vartotojai išeina iš tų svetainių, kurių atidarymui prireikia daugiau nei 3 sekundžių. Todėl kiekviena sekundė yra svarbi. Neleiskite lankytojams laukti – nuo to itin dramatiškai kenčia atmetimo rodiklis.

Galite pasinaudoti tokiomis svetainėmis kaip GTmetrix”, kurios matuoja svetainės greitį. Jos ne tik pasakys greitį, bet ir pateiks patarimų, kaip jį paspartinti. Pavyzdžiui, jei svetainė veikia per WordPress”, būtų naudinga atsisiųsti ir įsidiegti WP Smush” ar W3 Total Cache” priedus, kurie padės išspręsti šią problemą.

  1. A/B testas

Darant kokius nors pakeitimus, aklai nepasikliaukite sėkme. Bet kokius pokyčius reikia stebėti. Patartina bet kokius pakeitimus patikrinti A/B testu, kad žinotumėte, kas veikia, o kas ne. Nustebtumėte sužinoję, kad lankytojai gali palikti svetainę dėl smulkmenų. Tai gali būti netgi toks iš pirmos pažiūros nereikšmingas elementas kaip call-to-action” mygtuko spalva.

Taigi, atlikite A/B testus kiekviename svetainės aspekte. Ar jūsų atmetimo rodiklis pagerėja, kai pradžios puslapyje pasirodo iššokantis langas? O gal jis pagerėja, kai yra kitame puslapyje? Ar vienas šriftas konvertuoja daugiau lankytojų nei kitas? Testuokite viską, kas įmanoma.

  1. Taikykitės į išeinančius” vartotojus

Ar žinote, kad net virš 70 proc. lankytojų, išėję iš jūsų puslapių, niekada nebesugrįš? Jei nepradėsite gerinti atmetimo rodiklio dabar, jūs prarasite labai daug potencialių klientų. Vienas efektyvus būdas sulaikyti” išeinančius lankytojus, yra įdiegti iššokančius langus, kurie suteikia paskutinį šansą kuo nors sudominti lankytoją. Šie iššokantys langai perteikia tam tikrą informaciją, skatina prenumeruoti, ar teikia specialių pasiūlymą prekei/ paslaugai įsigyti. Šis metodas ne tik pagerina atmetimo rodiklį, bet gali ir paskatinti pardavimus.