SEO paslaugos

SEO paslaugos padeda ne tik į svetainę pritraukti tikslinių lankytojų srautą, padaryti svetainę matomą paieškoje, bet ir padidinti pardavimus.

SEO optimizavimas

Teikiame profesionalias SEO paslaugas, padedame Jūsų įmonės puslapiui ar elektroninei parduotuvei pasiekti geresnių rezultatų paieškos sistemose ir taip padidinti pardavimus bei prekės ženklo žinomumą. Dirbame atsižvelgdami į kliento poreikius ir užsibrėžtus tikslus. Mūsų SEO paslaugų kaina visada yra mažesnė, nei Jūsų gaunama nauda, todėl investuoti į SEO – tikrai apsimoka. Tai gali patvirtinti mūsų esami klientai.

Kokia kaina?

Kodėl verta rinktis SEO optimizacija

Svetainės srautas
Potencialūs klientai

Paverskite svetainės lankytojus į klientus. Mes išanalizuosime Jūsų svetainę ir sukursime konversijos gerinimo strategiją.

Nuodugniai ištiriame Jūsų konkurentų internetines svetaines ir išsiaiškiname jų silpnąsias ir stipriąsias vietas.

Kaip vyksta SEO paslaugos

SEO paslaugos susidaro iš kelių pagrindinių etapų: populiariausių (efektyviausių) raktažodžių parinkimo, konkurentų analizės, SEO strategijos sudarymo, vidinis SEO, išorinis SEO.

1 žingsnis.
SEO konsultantai ir analitikai tiria Jūsų verslo aplinką, konkurentus, nustato konkurencijos lygį ir pateikia atitinkamus pasiūlymus bei SEO strategiją, kaip galėtumėte pasiekti savų tikslų. Nuo šios strategijos profesionalumo priklauso paslaugų sėkmė, todėl šiame etape reikalingas itin glaudus bendradarbiavimas.

2 žingsnis.
SEO konsultantai išanalizuoja Jūsų turimus resursus (interneto puslapį ar puslapius) ir pateikia konkrečius pasiūlymus, ką reikėtų keisti tinklalapio struktūroje ir kode, kad šis būtų priimtinesnis paieškos sistemų reikalavimams. Tai vidinė SEO optimizacija (įžanga).

3 žingsnis.
Tvarkomas tinklalapis, jo struktūra, adresai, puslapių aprašymai, šalinamos HTML kodo klaidos, galinčios neigiamai atsiliepti visam optimizacijos procesui. Tai daroma bendradarbiaujant su Jūsų tinklalapį kuriančiais specialistais arba, gavus prisijungimus, tai daro mūsų programuotojai ir analitikai.

4 žingsnis.
Rūpinamės, kad į Jūsų puslapį vestų kokybiškos atgalinės nuorodos iš susijusio turinio resursų, taip pat galime pasirūpinti ir Jūsų puslapio reklama socialiniuose tinkluose, kurie turi įtakos bendram rezultatui. Visas šis procesas vadinamas – išoriniu SEO.

5 žingsnis.
Visų pakeitimų metu yra stebimi pasirinkti raktiniai žodžiai ir jų pozicijos paieškoje, analizuojama, kaip geriau galima juos „pakelti“.

Raktažodžių parinkimas / SEO analizė

Svarbus SEO elementas – raktažodžiai. Tinkamai parinkti raktažodžiai leidžia pasiekti maksimalių ir efektyviausių rezultatų Jūsų verslui.

Atlikti tyrimai rodo, kad didelė koncentracija į tikslines-vieno žodžio frazes neatneša didelio rezultato, kadangi tokių frazių užklausos sugeneruoja tik 20-30% nemokamo (organic) srauto.

Likusią dalį srauto sudaro ilgesni (3-5 žodžių) raktažodžiai (longtail keywords), kuriuos naudojant yra lengviau būti pirmose paieškos sistemų vietose dėl mažesnės konkurencijos. Taip pat paskaičiuota, kad žmonės geriau konvertuoja atėję iš ilgesnių raktinių užklausų, kadangi jie žino ko konkrečiai ieško.

Tyrimas: aukščiausią poziciją „Google“ paieškoje turintis puslapis taip pat reitinguojamas pagal tūkstantį kitų užklausų

Neseniai buvo paskelbtas įdomus tyrimas, parodantis, kiek kitų raktažodžių kiekvienas puslapis gali retinguoti „Google“ paieškoje. Įprastai, SEO yra linkę optimizuoti kiekvieną atskirą puslapį raktažodžio fraze. Tačiau tyrimas atskleidė, jog vidutiniškai aukščiausioje...
Read More

„Google“ išbando žymos ženkliuką paieškos rezultatuose

Naujas „Google“ eksperimentas atnaujina paieškos rezultatus, kurie parodo žymas (angl. tags), susijusias su tinklapiu. „Google“ patvirtino eksperimentuojantys su nauju paieškos rezultatų demonstravimu. Tačiau neįprasta tai, kad žymos nesuteikė jokių papildomų funkcijų...
Read More

Kaip pasamdyti SEO specialistą pagal Google?

Svarstote apie SEO paslaugas teikiančios įmonės ar specialisto pasamdymą? Jei jūsų atsakymas teigiamas, rekomenduojame pažiūrėti ,,Google“ dirbančios Maile Ohye vaizdo įrašą. Jame M. Ohye išdėsto pagrindinę informaciją, kaip pasiruošti pokalbiui su ties SEO dirbančia...
Read More

Google atnaujina paieškos rezultatų demonstravimą

,,Google“ pristato naują funkciją, kuri filtruoja paieškos rezultatus ir juos išplečia naudojant karuselės tipo slankiklį, demonstruojantį paiešką atitinkančias nuotraukas. Ši funkcija yra matoma naudojantis paieška tiek mobiliajame įrenginyje, tiek kompiuteryje....
Read More

Affiliate marketingas

Affiliate marketingas Affiliate marketing (liet. partnerystės rinkodara) – rinkodaros sritis, leidžianti reklamuotis internete, sukuriant bendradarbiavimą tarp reklamos patalpintojo ir reklamos užsakovo. Ši rinkodaros sritis yra paremta partneryste, kuomet partnerio...
Read More

Google pristato naują paieškos rezultatų puslapio dizainą

„Google“ pristato naują dizainą ir išvaizdą paieškos rezultatų puslapyje. Naujas dizainas tapo labiau panašus į mobilaus vartotojo sąsają. Dar prieš pora savaičių buvo pastebėtas naujo dizaino testavimas, o apačioje pateikiama nuotrauka, kaip atrodo naujoji „Google“...
Read More

Iš Google Search Console panaikinta raktinių žodžių ataskaita

„Google“ pranešė panaikinanti dar vieną funkciją iš „Google Search Console“ įrankio – ataskaitą, parodančią, kokie raktiniai žodžiai vyrauja turinyje. Tai buvo viena pirmųjų funkcijų, kuri buvo įdiegta tik pasirodžius „Google Search Console“. Pasak „Google“, kai tik...
Read More

Naujas kainų pateikimo formatas – AdWords skelbimuose

Liepos mėnesį  „Google“  pristatė galimybę reklamos užsakovams rodyti parduodamų produktų ir teikiamų paslaugų kainas Google AdWords skelbimuose, matomuose mobiliuosiuose telefonuose. Nuo šio pirmadienio ši funkcija tapo prieinama visiems reklamuotojams, o paslaugos...
Read More

SMS žinutės AdWords skelbimuose – jau netrukus

Naujovė „AdWords“ skelbimų platformoje – galimybė vartotojams su reklamuotojais susisiekti trumposiomis žinutėmis. Pastaruosius keletą mėnesių „Google“ bandė naują „Adwords“ funkciją – susisiekimą su įvairias paslaugas teikiančiomis įmonėmis ar privačiais asmenimis,...
Read More

Video reklama – sparčiausiai plintanti „Facebook“ tinkle

Video reklama socialiniame tinkle „Facebook“ pastaruosius mėnesius tapo labai populiari, ypač pristačius naują funkciją, kuri automatiškai įjungia vaizdo įrašus naujienų sraute. Daugiau nei 20% socialinio tinklo „Facebook“ reklamos užsakovų, kurių yra 4 milijonai,...
Read More
Mumis pasitiki

Klientų poreikiams įgyvendinti taikome į rezultatus orientuotus rinkodaros sprendimus. Džiaugiamės, jog mumis pasitikėjo ir teikiamomis paslaugomis liko patenkinti Lietuvos bei užsienio klientai.

    

TURITE KLAUSIMŲ? MES Į JUOS ATSAKYSIME

Skambinkite telefonu: (8-52) 100 104

Rašykite: info@cet.lt

Adresas: Savanorių pr. 176C-93, Vilnius LT-03154

Darbo laikas: Pirmadienis – Ketvirtadienis 8:00 – 17:00, Penktadienis 8:00 – 16:00

Rekvizitai:
UAB „Commercial Engineering Technologies“
Adresas: Savanorių prospektas 176C-93, Vilnius
Įmonės kodas: 302624745
PVM mokėtojo kodas: LT100006610314
Bankas: AB „DNB“
SWIFT AGBLLT2X Banko kodas 40100
Ats. sąsk.: LT634010042403207519