„Google“ paskelbė, jog nuo 2017 metų sausio 31-os dienos reklamuotojai nebegalės kurti ir redaguoti standartinių skelbimų tekstų, o turės naudoti išplėstinio teksto formatą. Taigi, iki minėtos datos, visi AdWords standartiniai skelbimų tekstai turi būti pakeisti į išplėstinius. Išplėstinis, ilgesnis tekstas reklamoje gali suteikti puikius rezultatus, tačiau kai kurie reklamuotojai vis dar mokosi, kaip tokį tekstą paversti efektyviu.
Optimizuojant naująjį tekstą, „Google“ pataria:
- Išbandyti keletą skirtingų reklaminių tekstų. Reklamuotojai, išbandę keletą reklamos variacijų, lengviau pasirinks efektyvų galutinį tekstą.
- Susikoncentruoti į antraščių kūrimą. Antraštės yra viena pagrindinių skelbimo sudedamųjų dalių. Naudodami išplėstinio teksto formatą, jūs galite eksperimentuoti su skirtingais antraščių pavadinimais.
- Atkartoti reklaminio teksto turinį ilgesnėje aprašo eilutėje, jeigu jis buvo efektyvus. Skelbimo tekste naudokite pasiteisinusius raktažodžius.
- Apgalvoti trumpesnes antraštes, kuriose minimas prekinis ženklas. Reklamuotojams nebūtina naudoti visų galimų simbolių. Neretai trumpesnis tekstas yra informatyvesnis ir aiškesnis.
- Neįrašyti bet kokio teksto aprašo eilutėje, nepakeitus likusios skelbimo dalies.