Share Button

Visai neseniai, šią vasarą, viena didžiausių tarptautinių korporacijų „Google” pristatė pasauliui svarbias naujienas. „Google” priėmė sprendimą sujungti reklamines sistemas ir jas sugrupuoti į tris stovyklas: „Google Ads”, „Google Marketing Platform” ir „Google Ads Manager”.

Google Ads

Tai reiškia, kad šiuo metu pasaulyje itin plačiai naudojama ir pamėgta skaitmeninio marketingo reklaminė sistema „AdWords” yra laidojama. Tokį didelį žingsnį žengti paskatino išmaniųjų telefonų rinkos plėtra ir perėjimas prie mąstymo, orientuoto į auditoriją. Šiandien atsirado daugiau galimybių pasiekti didesnį skaičių žmonių per įvairius kanalus – tai gausi aibė sprendimų vienoje vietoje. Šį naują projektą paskelbė „Google” vyresnysis reklamos ir komercijos vice prezidentas Sridhar‘as Ramaswamy birželio mėnesį.

Prekinio ženklo pokyčiai „Google Ads“ – vardan paprastumo

Pagrindinis šių pokyčių motyvas yra supaprastinti kompleksišką internetinės reklamos valdymo procesą. „AdWords” buvo sukurtas dar tuomet, kai kompiuteris buvo dominuojantis internetinis prietaisas mūsų kasdieniame gyvenime. Nebuvo įprasta naršyti visą dieną – tokį įprotį žmonės įgijo ne taip jau ir seniai. Šiandien mes gyvename visai kitokiame pasaulyje, kuriame vis labiau dominuoja išmanieji telefonai. Žmonės naudojasi internetu nuolatos – daugelio namuose galima rasti bent kelis įrenginius, kurie mums suteikia prieigą prie interneto: mobilusis, planšetinis kompiuteris, išmanusis televizorius, nešiojamas kompiuteris… Keičiantis situacijai, turi keistis ir technologijos. „Google” gali padėti reklamuotojams pasiekti perspektyvų kiekviename šio kanalo etape, o tokių galimybių nesuteikia „AdWord”. „Google Ads” (ir visos kitos naujos sistemos) yra pakankamai glaustos ir aiškios bei pasižymi universalumu.

„Google Ads” vietoje „Google AdWords”

Google Ads Logo

Be abejo, svarbiausias pokytis yra tai, kad „Google Ads” eliminuoja „AdWords” sistemą. Tai yra naujasis prekinis ženklas. „Google Ads” siūlo daug reklamos kūrimo būdų, kad „suvestų” pardavėjus su vartotojais, ieškančiais informacijos per paieškos sistemas, žiūrinčius vaizdo įrašus „Youtube reklama”, tyrinėjančius naujas vietas per „Google“ žemėlapius, atrandančius programėles per „Google Play”, naršančius per tinklapius. Ši sistema yra mažiau sudėtinga ir klaidinga – pavyzdžiui, ne visi supranta, kad „AdWords” yra sinonimas paieškos sistemai, o jų vaizdo įrašai, reklaminiai banneriai ir t.t. yra tik kaip papildomi kanalai, kurie įeina į vieną ir tą pačią platformą – „AdWords”. Taigi, vienas iš „Google” tikslų yra tas, kad šis naujas, paprastesnis projektas padės išvengti neaiškumų ateityje.

„Google Marketing Platform” vietoje „DoubleClick” ir „Analytics 360”

Sukurta integravus šias ankstesnes rinkodaros platformas, „Google Marketing Platform” leis įmonių rinkodaros specialistams bei agentūroms sujungti skelbimų kūrimą ir analizę.
Google Marketing Platform
Tai padėtų abiem šalims planuoti, pirkti, išmatuoti ir optimizuoti skaitmeninę žiniasklaidą ir klientų patirtį – viską vienoje vietoje. Taip pat kaip šios sistemos priedą „Google” išleido naują funkciją „Display & Video 360”. Šiuo įrankiu siekiama, kad kūrybinės agentūros ir žiniasklaidos komandos ten pat galėtų ir bendradarbiauti, ir vykdyti skelbimų reklamos kūrimą.

„Google Ad Manager”

Google Ad Manager” – „Google” nauja programinė platforma. Tai dviejų programų – „DoubleClick for Publishers” ir „Doubleclick Ad Exchange” miksas.
Google Ad Manager
Svarbiausias pokytis – tai patogesnis algoritmas, kuris paverčia „Google Ad Manager” užbaigta ir supaprastinta programavimo platforma, galinti kuo daugiau padėti „Google” partneriams – uždirbti jiems daugiau pinigų ir paspartinti darbo našumą.

Dar vienas supaprastinimo pavyzdys – „Smart Campaigns”

Smart Campaigns” (liet.. „Išmaniosios kampanijos”) yra taip pat naujas „Google” produktas. Jis specialiai sukurtas smulkioms įmonėms su ribotu biudžetu ir mažais laiko bei žmogiškaisiais ištekliais skaitmeniniam marketingui vykdyti. Ši sistema leidžia reklamuotojams sukurti reklamas per labai trumpą laiko tarpą, greitai ir efektyviai, su apčiuopamais rezultatais.

Rikodara

Pavyzdžiui, „Smart Campaigns” prototipas, „AdWords Express” programa, yra greita, tačiau ne maksimaliai efektyvi daugumai įmonių, nes įmonės neturi tiek daug kontrolės ir žinių darbui su ja. Tuo tarpu „Smart Campaigns” remiasi prielaida, kad dauguma mažų įmonių tiesiog nori padidinti skambučių kiekį, klientų apsilankymus ir konversiją, nes neturi laiko ir patirties, kad sužinotų, kaip dirbti su „AdWords”. Žinoma, ši nauja sistema nėra tobula ir neišmano visų įmonės veiklos ir siekių niuansų, tačiau tai puikus sprendimas ir alternatyva ribotą biudžetą turinčioms įmonėms.

Nusitaikymas į auditoriją per raktinius žodžius

Kaip ir spėliota anksčiau, „Google” pradėjo procesą, kuris skatina įmones orientuotis ne į raktinius žodžius, bet į pasaulį, kuriame visas dėmesys nukreipiamas į auditoriją. Nors paieška visada išlieka orientuota į turinį (ko pasekoje ji vis dar yra priklausoma nuo raktažodžių), „Google Ads” imasi holistinio požiūrio į internetinę reklamą (investuojant į kanalus, kurie tiesiogiai nesukuria konversijų), kurios labiausiai tinka daugeliui mažų įmonių.
google-rebranding-tweet-ads

„Google Ads” – drąsus žingsnis?

Jei manote, kad tai yra revoliuciniai pasikeitimai, taip sakyti būtų per daug pompastiška. Šie nauji „Google” prekiniai ženklai bus pradėti naudoti palaipsniui, ir, atsižvelgiant į kompanijos įsipareigojimą siekti skaidrumo, galite tikėtis, kad kasdienė kampanijos veikla išliks mažai pakitusi. Iš tiesų, „Google” supaprastino savo reklamos ir rinkodaros praktiką. Ir šiandienėje situacijoje, kai skaitmeninės rinkodaros programų, įrankių ir programinės įrangos pasaulis tampa vis labiau sudėtingas – tai pakankamai svarbus žingsnis.