Facebook reklama – Mūsų požiūris į mokamas reklamas socialiniuose tinkluose


Mokama socialinių tinklų reklama yra svarbi bet kurios skaitmeninės rinkodaros strategijos dalis. CET.LT taiko į duomenis orientuotą požiūrį, siekiant užtikrinti, jog mokama socialinių tinklų reklama taptų tarsi vyšnia ant pyragaičio, kuomet pyragaitis yra skaitmeninių rinkodaros priemonių kompleksas.

Taikymas į tikslinę auditoriją

Informacija, kurią vartotojai dalinasi savo socialinių tinklų profiliuose bei veiksmai, kuriuos jie atlieka „Facebook“, „Twitter“ ir „Instagram” paskyrose, sukuria unikalias socialinių tinklų tikslinės auditorijos kūrimo galimybes. Privalumą suteikia pirminė jūsų turima informacija apie jūsų svetainės klientus. Ją suderinus su „Facebook” bei „Twitter” duomenimis arba sukūrus pakartotinės reklamos sąrašus, pagrįstus vartotojų elgesiu svetainėje. Taip kuriamas į tikslinę rinką sutelktas produktas, leidžiantis esamus klientus pasiekti asmeniškai, tačiau neįkyriai. Norint pasiekti daugiau žmonių, kurie yra panašūs į jūsų esamus klientus, pavyzdžiui: yra jūsų paskyros socialinio tikluose sekėjai, tuomet lookalike audiences (liet. Panašios auditorijos) principas gali pasitarnauti ir atnešti gerų rezultatų.

facebook-reklama

Jeigu svarstote ar galima grupuoti, derinti ir taikyti visas aukščiau išvardintas technikas, galime nudžiuginti – įmanoma! Įmanoma ir net gi būtina taikyti įvairius vartotojų atrankos pasirinkimus, norint užtikrinti, jog pasiekiami reikiami vartotojai. Su visomis šiomis galimybėmis, pasiekti tiklsinę auditoriją tampa papraščiau nei kada nors ankščiau!

Būk ten, kur yra tavo klientai

Taikykis į reikiamus žmones, nešdamas tinkamą žinutę. Pažįstama frazė? Pasak Interactive Advertising Bureau (IAB), verslo rinkodaros organizacijos, nustatyta jog vidutiniškai kiekvienas Lietuvos ir Europos gyventojas 16.7% laiko, praleidžiamo internete, (1 iš 6 minučių), naršo socialiniuose tinkluose. Šis užsiėmimas tampa daugiau nei pramoga bei užima užtikrintą laiko dalį daugelio kasdienybėje. CET.LT klientai jau žino kur rasti savo tikslinę auditoriją: kiek laiko, kokiuose socialiniuose tinkluose lankosi ir kokį turinį vertina labiausiai, tam, kad užtikrintų, jog auditorija yra pasiekiama jai tinkančiais metodais.

Ataskaitos

Mokama reklama socialiniuose tinkluose yra tik vienas žingsnis vartotojo kelionėje link pirkimo. Žinome, jog CET.LT klientams yra svarbu suprasti, kaip jų elektroninės rinkodaros kanalai veikia visumoje. Todėl integruojame stebėjimo bei analizės įrankius, tokius kaip „DoubleClick Campaign Manager” arba „Google Analytics” , tam kad būtų pilnai atskleista skaitmeninės rinkodaros kampanijų reikšmė konversijų rodikliui.

Mes vertiname įžvalgas ir daug mokomės apie mūsų klientų auditoriją, kurią galima pasiekti per mokamas socialinių tinklų kampanijas, kurios gali būti naudojamos siekiant pritaikyti strateginius sprendimus kitose rinkodaros srityse. Mes suteikiame mūsų klientams kuo daugiau informacijos, kurias suteikia mūsų turimi duomenys ir atasakitos. Džiugiai sutinkame su klientais aptarti kampanijų ir kitų rinkodaros procesų efektyvumą.

EuroSpintos.lt - Sėkmės istorija

CET.LT ir Eurospintos.lt panaudojo visiškai naują tik mobiliesiems telefonams skirtą „Canvas“ skelbimų formatą, kad efektingai pasiekti aukščiausias visų mokamų socialinių kampanijų įtraukimo metrikas.
Turint omenyje tai, kad „Canvas“ tai tik mobiliesiems telefonams skirtas formatas ir jis neveikė taip ilgai, kaip kitos kampanijos, rezultatai buvo tikrai įspūdingi, su antra vieta pagal paspaudimų skaičių tinklalapyje po originalios kampanijos (pavienių nuotraukų ar karuselės skelbimų formato). Vidutinis visų kampanijų MUP taip pat buvo žemesnis, lyginant su AdWords paieškos MUP  tuo pačiu laiko periodu.

Neginčytinai, tai patogiausias pasiekimo formatas:

  • 28 teigiami atsiliepimai palyginus su 5 už karuselę ir 8 už pavienius vaizdus (rugsėjis – spalis 2016);
  • 24 įvykdytos konversijos lyginant su 4 karuselės skelbimais ir 6 pavieniais vaizdais;
  • 30 pasidalinimu, lyginant su 15 karuselės skelbimais ir 0 pavieniais vaizdais;
  • 1300 žmonių pamėgo puslapį, lyginant su 210 pamėgusiais karuselės skelbimus.

1300 žmonių pamėgo puslapį, lyginant su 210 pamėgusiais karuselės skelbimus.

Skaitykite visą atvejo istoriją čia

Optimizacija

Skirtingi tikslai reikalauja skirtingų optimizavimo technikų taikymo. Naudojame tą patį požiūrį kaip ir AdWords srityje, kuris padėjo mums išlikti lyderiaujančioje pozicijoje tarp skaitmeninės rinkodaros agentūrų.

Savo administruojamas paskyras prižiūrime kasdien ne tam, kad algoritmai už mus priimtų automatinius sprendimus: mūsų mėgstamiausias metodas „Pabandyk ir išmok” padeda plėtoti mokamos socialinių tinklų reklamos strategijas. Esame įsitikinę, jog socialiniuose tinkluose yra svarbiausia surasti tinkamą prieigą prie tikslinės auditorijos. Išanalizavus kliento turimą informaciją ir nustačius prekinio ženklo vertę, galima daug lengviau nustatyti tikslinę auditoriją, kuri padėtų įgyvendinti kampanijų tikslus ir įmonės viziją. Šitokiu būdu, remiantis turimais duomenimis, galime spręsti kokios taktikos veikia, o kokių vertėtų atsisakyti. Testavimas yra nuolatinis procesas, kuris užtikrina vertingą informaciją apie klientus, teikia įžvalgas, kurios padeda tobulinti reklamines kampanijas. Šis procesas prilygsta deimanto šlifavimui, kuomet kiekvienas naujas kampas prisideda prie tobulos brangenybės kūrimo.

Kūrybingumas

Mes suprantame kokią svarbą turi reklamų dizainas ir dinamiškumas kuriant mokamų reklamų kampanijas socialiniuose tinkluose. CET.LT dirbantys paskyrų administratoriai visada pasirengę pateikti veiklos rezultatus ir pasiūlyti pagalbos sprendimus dėl kūrybingo reklamų kūrimo ir optimizavimo. Mes skatiname nuolatinius reklamos atnaujinimus, ne tik bandant neatsibosti klientams, bet ir testuoti skirtingus pranešimus ir vaizdus. Taip pat, išbandant skirtingas versijas lengviau pastebėti veiksmingus būdus ir aiškiau suvokti klientų poreikius.

Keli mūsų laimingi klientai

TURITE KLAUSIMŲ? MES Į JUOS ATSAKYSIME

Skambinkite telefonu: (8-52) 100 104

Rašykite: info@cet.lt

Adresas: Savanorių pr. 176C-93, Vilnius LT-03154

Darbo laikas: Pirmadienis – Ketvirtadienis 8:00 – 17:00, Penktadienis 8:00 – 16:00

Rekvizitai:
UAB „Commercial Engineering Technologies“
Adresas: Savanorių prospektas 176C-93, Vilnius
Įmonės kodas: 302624745
PVM mokėtojo kodas: LT100006610314
Bankas: AB „DNB“
SWIFT AGBLLT2X Banko kodas 40100
Ats. sąsk.: LT634010042403207519