Share Button

Prieš tris metus buvo pristatytas „Google Partners“, kad padėtų paprastiems verslams dirbti su interneto specialistais bei agentūromis. Sėkmingiausios agentūros gavo „Google Partner“ ženkliukus, kurie žymi gerus klientų įvertinimus, naujausias žinias bei „Google“ produktų išmanymą.

„Google“ sulaukė nemažai prašymų iš interneto agentūrų, klausiančių kaip jos galėtų dar labiau išsiskirti. Pirmadienį „Google“ pristatė „Google Partner“ statuso papildymus – specializacijas. Jos yra integruotos į „Google Partner“ ženklelį, ant kurio užvedus pelytės kursorių galima pamatyti, kuriose „AdWords“ srityse interneto agentūra specializuojasi. Ši naujiena skirta padėti potencialiems klientams-verslams rasti tinkamą „Google“ partnerį pagal konkrečius jų poreikius.

Partneriai gali turėti nevienodas specializacijas skirtingose „AdWords“ srityse:

  • * Reklamavimas paieškos tinkle (Search);
  • * Reklamavimas mobiliuosiuose įrenginiuose (Mobile);
  • * Reklamavimas vaizdo įrašuose (Video);
  • * Vaizdinis reklamavimas (Diplay);
  • * Apsipirkimo reklamavimas (Shopping).

PartnerBadge-non-animated-RGB-Ads-lc PremierPartnerBadge-non-animated-RGB-Ads-lc

Kad būtų suteikta papildoma specializacija Partneriai turi turėti bent vieną įmonėje dirbanti sertifikuotą „AdWords“ specialistą, bei turi būti skiriamas bent 9 000€ biudžetas per 90 dienų laikotarpį, atitinkamai specializacijai.

Be to, „Google“ pristatė naują „Google Partner“ ženklelį, kuris kairėje pusėje turi raudoną žymę su užrašu „Premier“ vietoje mums įprastos mėlynos spalvos. „Premier“ partneriai tvarkosi su didesniais „AdWords“ biudžetais ir turės įgyti keletą papildomų sertifikatų.

Šaltinis: http://goo.gl/4h5wod